/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
SUZUKI GSX R250
Fra : PSchack
Vist : 218 gange
40 point
Dato : 22-09-04 10:54

Hvor skal jeg sælge/bytte denne unikke maskine?
Forhandler, privat, annonce, medie?
Er det OK at forlange Kr. 28.000,- ?
Jeg har hørt at der kun er en mere i landet af denne Suzuki model, er det rigtigt?
Jeg er nu blevet for gammel til at køre på min ræser, og vil sælge den eller bytte den for en EU knalllert.
MC,en er utrolig flot, oprindelig bygget som en 4 cyl. TT maskine, importeret fra USA.
Den er registreret første gang 31.12.1990 og kun kørt 44.500 Km.

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 22-09-04 11:06

Prøv at sammenligne priser på modeller der ligner din gennem diverse mc-baser og andre on-line salgsteder...f.eks. her:
http://www.dba.dk

Held og lykke!

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : dova

Dato : 22-09-04 13:23

Nu ved jeg ikke lige, om din GSXer er en meget specialbygget model, men først i 90erne blev der solgt mange af den "miniudgave" af 750 GSX-R her i DK.

Men prøv at gå ind på MotorcykelGalleriet.dk der er salgs og købsannoncer og en masse billeder af alle mulige modeller.
mvh dova

Kommentar
Fra : mikkelgj1

Dato : 22-09-04 13:39

altså hvis du vil have fat i en eu-knallert så har jeg en suzuki k50 4 gear tilsalg, var det noegt? eller vil du heller have en scooter med 10"/12" hjul, hehe

Kommentar
Fra : PSchack

Dato : 22-09-04 15:22

Tak for svarene til alle, Millelgj1 vil du ringe på 86320336.

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 22-09-04 23:29

Hej Palle, der bliver spurgt efter dig på "Hjææælp- reservedele til Yamaha rs 125"

H-J

Kommentar
Fra : lyndk

Dato : 01-10-04 17:26

Hej til alle erfarne motocyklister her!!:)
Jeg er nok en grønling i forhold til jer, - er i gang med at tage en mc kørekort.
Jeg er på udkig efter en mc til mig, som jeg kan "køre på" en lille mc kørekort. Har i nogle tips til mig? Hvad skal jeg kigge efter (mc-type/model/osv) for at valge en rigtig for mig maskine?

Lyn