/ Forside/ Interesser / Dyr / Fisk / Spørgsmål
10  Gennie 710
lys til et 160 L. Akv.
Fra : KgaMsobo
Vist : 329 gange
40 point
Dato : 20-09-04 09:31

hej er der nogen der vil af med et amratur til et 160 L. jeg har kiggede på dba og gul og gratis men kan ikke finde noget og syndes at 900 for et nyt er alt for meget. Er der nogen der vil sælge et ..???? hilsen kasper

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-09-04 12:55

Har du prøvet nogen af de akvariesider der er på nettet?
Der er en masse også med køb og salg for private, B.la. Akvariesiden.dk.
Der kan du sikkert være heldig og finde noget du kan bruge.
mvh dova

Kommentar
Fra : 1stanley1

Dato : 20-09-04 13:41

900 kroner er meget, men det kan nu godt betale sig at få et helt nyt, da sådan noget jo også bliver slidt, uden at du kan se det. Men virkningen af de nye rør er uomtvistelig bedst for planter og fisk, og kan i den sidste ende godt betale sig.
Venlig hilsen
Stanley

Kommentar
Fra : KgaMsobo

Dato : 21-09-04 11:28

okay men er der nogen af jer der kender et godt sted at købe et så..? hvor man ikke føler man betaler for meget .???? Link eller noget jeg kommer fra århus hvis der er noget i området...?
mange hilsen kgamsobo