/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
Middel mod bumser!
Fra : Bolbroe1721
Vist : 674 gange
100 point
Dato : 18-09-04 14:19

Hej!

Jeg står og skal bruge et RIGTIGT EFFEKTIVT middel mod bumser - det ska dog ikke være behandlinger hos læger eller andet, men blot en creme, som du eventuel har haft god erfaring med.

Nogen der kan hjælpe mig? (Må ligeledes godt oplyses hvor man kan købe det)

Kommentar
Fra : SEPPE

Dato : 18-09-04 15:20

Har en kammerat der havde stor glæde af Tea Tree Oil ?? tror det staves sådan, kan købes i Matas og ligende...

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 18-09-04 15:43

"matas ansigtsvask" indeholder noget desinfektions-snask, der tar der meste på en en uges tid ved vaglig brug.

Kommentar
Fra : Bolbroe1721

Dato : 18-09-04 16:05

Hej SEPPE og xyzzygy

Hvad er prisen på produktet?

MVH.

Lasse

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 18-09-04 16:10

hmm, kan sq ikke huske, ikke ret dyrt tror jeg, den dunk jeg købte er osse på 750 ml, nok til 2 år, men jeg tror den der tee tree olie er dyre.

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 18-09-04 16:14

jeg kan se at de har noget "rensemælk" til 44 i denne uge.

Accepteret svar
Fra : Mopa

Modtaget 100 point
Dato : 18-09-04 16:27

Tee Tree koster vist omkring 100 kr flasken, men det er virkelig godt, og det holder i rigtig rigtig lang tid...

Kommentar
Fra : onetime

Dato : 18-09-04 17:05

Hvis din hud er slemt medtaget, anbefaler jeg at du går til din lære, ham skal du bede om at hendvise dig til en hud speciallist.
Han kan give dig en recept på nogle piller som er yderst efektive, de fjerner alt og det kommer ikke igen.
Det er nogle ret hårde piller, de har bivirkninger så længe du tager dem, som fx. kvalme, svimmelhed og andre små ting.
Min ven har taget dem, og de er yderst efektive. kan kun anbefale dem.
håber du finder det rette....

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-09-04 17:34

Jeg har hørt at franskmændene for et par 100 år siden opfandt verdens mest effektive bumsemiddel: Guillotinen.
Undskyld kunne ikke dy mig.

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 18-09-04 17:50

ja ARNE, du skal passe på herinde på kandu, har du ikke set at disputser om dig er mærket: HOT.

sorry for misbrog af din tråd Bolbroe1721, men jeg har jo givet mit råd.

Godkendelse af svar
Fra : Bolbroe1721

Dato : 19-09-04 10:39

Tak for svaret Mopa.