/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Tattoveringer til piger
Fra : Nipsen
Vist : 22418 gange
78 point
Dato : 14-09-04 18:00

hey hey...

Jeg skal have lavet en tattoo her engang og kunne godt tænke mig, at få lavet en lige under trussekanten i den ene side, eller på balden. Nu er det bare, at jeg har været inde og lede på internettet efter sådanne tattoveringer og synes, at det meste man finder er kæmpe store tattoveringer, som ofte sidder på mænd. Nu er det så bare, at jeg ville høre om I evt. kender nogle steder på nettet, hvor det primært er små tattoos og så til piger. Er da også frisk på at høre om andre ideer til steder, hvor det er fedt, at have en lille tattoo som pige :)

på forhånd tak

Nipsen

Kommentar
Fra : dova

Dato : 14-09-04 18:26

Der er masser af steder på nettet med billeder af tatoveringer. Bare brug søgeord som : tatoveringer eller tattoos
så dukker der meget frem.
Men du kan også i mange kiosker købe blade med tegninger og billeder af tatoveringer i alle størrelser.
mvh dova

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 14-09-04 18:46

Der er jo ikke noget der forhindrer dig i at fortælle tatovøren hvad du gerne vil have lavet

Kommentar
Fra : danatool

Dato : 14-09-04 18:47

http://www.everytattoo.com/tattoopictures.shtml

fin side med mange billeder

jeg syntes selv at denne her er sød

http://www.everytattoo.com/insectladybug.jpg

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-09-04 18:56

Hej Nipsen.

Jeg fik lavet et kinesisk tegn ved trussekanten for ikke så længe siden.
Jeg gik simpelthen ind i den forretning jeg havde bestemt mig for skulle lave den for at se på motiver. Det er ikke så let at finde de små motiver på nettet, da det jo som oftest er de store og prangende der viser den største kunst, og derfor også dem, som tatovøren helst viser frem.

//Creamy

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-09-04 19:08
Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 14-09-04 19:50

Hvorfor dog lave tatoveringer hvor mænd ikke ser dem??? eller for den sags skyld andre. Får man ikke lavet en tatovering, netop for at få den beundret?

Men pas på ikke at få lavet een du senere vil fortryde, eller for den sags skyld et sted, hvor du også senere vil fortryde.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-09-04 21:07

ellebye spørger, hvorfor man vælger at få lavet en tatovering, hvor den ikke ses?!
Personligt mener jeg det er langt det smarteste. Den bliver dog set en gang imellem -og dog er den så diskret, at jeg ikke tror man kommer til at fortryde det.

Okay; jeg har da en enkelt gang tænkt på at der kommer en tid, hvor man måske ender på et plejehjem og sikkert ikke bryder sig om at plejepersonalet stifter bekendskab med motivet ved hvert bleskift!

Kommentar
Fra : InsomniaTattoo

Dato : 15-09-04 20:40

Ha, når du er 80 år gammel, har alle de andre gamle koner også tatoveringer, så det burde da være den mindste bekymring. Jeg tænker selv på det sådan her: når jeg er 80 er der jo ikke andet der er værd at se på, men så har jeg i det mindste mine flotte tatoveringer.
Bortset fra det, en tatovering på ballen gør ondt og tja.... ser ikke særlig frækt ud hvis du spørger mig, sorry, det er bare min mening.
Hvad med at gå ind i et (professionelt) tatto-studie og kig i mapperne, der er jo ingen købetvang, besøg gerne et par stykker, der er jo også forskel på tatovører, find en som du føler dig tryg ved og som er hjælpsom også selvom det kun er en lille bitte tatovering du vil have.
Sue