/ Forside/ Teknologi / Udvikling / VB/Basic / Spørgsmål
10  tom.kise 610
Visual Basic & Runescape
Fra : lufthoved
Vist : 382 gange
100 point
Dato : 14-09-04 17:24

Kære Folk på kandu.dk

Jeg er ung gut der ind i mellem spiller Runescape.com.
Til dem af jer der evt. kender spillet kræver det indimellem en del skrivearbejde. Især ved handler.

Jeg lider desværre af en ondardet gigtsygdom, der gør det svært for mig at skrive hurtigt længe af gangen.

Jeg har defor forsøgt at få en visual basic program til at sende keystrokes til spillet. vha. sendkeys og webbrowser kontrollen.
Det virker på de fleste andre sider, men desværre ikke runescape (måske udviklet i java).

Hvis der var nogen der kunne hjælpe mig med et stykke kode der kan sende keystrokes til spillet ville jeg blive enormt lykkelig!

Mange tak for hjælpen
Lufthoved

Kommentar
Fra : king-kong

Dato : 28-01-06 10:47

TJek DeeT NYe Runescape Siden Er www.runescape---3.webbyen.dk

Annuller spørgsmålet
Fra : lufthoved

Dato : 28-01-06 12:00

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Desuden bruger andre spørgsmålet til at lokke kodeord og brugernavn fra uerfarne spillere