/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Unlock af en siemens sx1
Fra : holniels
Vist : 587 gange
200 point
Dato : 11-09-04 20:22

Mangler et kabel til at unlocke min tlf,har tastet feil kode for mange gange,og den vil nu have telefonkode,har fixet testpoint men mitt usbkabel får ikke fat i tlfèn,håper der er en der har ett comkabel til sx1 til salgs??

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 11-09-04 21:30

Det er det samme som en Siemens C55/C60/MC60 osv...
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 11-09-04 21:31

Ups.. glemte at skrive du kan købe dem hos www.tele-way.dk
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 11-09-04 22:00

Hej hello.dk,må lige høre om det er et uoriginalt kabel?har jo et originalt comkabel også men det er til s55 og det kan ikke brukes

Accepteret svar
Fra : helloo.dk

Modtaget 200 point
Dato : 11-09-04 22:05

Orginal kabler kan ikke bruges til unlock...
De uorginale kabler kan bruges til både unlock og diverse programmer til at snakke sammen med sin computer.. det er også uorginale der findes på www.tele-way.dk
Hilsen Dan

Godkendelse af svar
Fra : holniels

Dato : 11-09-04 22:09

Tak for svaret helloo.dk.

Kommentar
Fra : inukbp

Dato : 11-01-05 01:36

Jeg har kommet taste min telefonkode tre gange forkert selvom jeg taste den korrekt. Hvad kan jeg gøre med den?

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 11-01-05 19:33

Gør som jeg gjorde,købte ett uoriginalt kabel og hentede ett prg. der hedder Freia 15 ,og låste min tlf opp med det

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 11-01-05 23:44

Det var godt... Kan du nu huske at lukke spørgsmålet da det er besvaret!
hilsen Dan

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 11-01-05 23:48

Mener det er lukket helloo.dk eller??,fikk du ikke noen points der dengang??