/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Taletids mobil i Sverige
Fra : Rao
Vist : 608 gange
5 point
Dato : 10-09-04 15:43

Er der nogen der ved hvilke mobil tlf. selskab i SVERIGE man skal vælge hvis man ønsker Taletids kort eller noget lignende TELMORE (DK)?

Jeg vil gerne have en mobil tlf i Sverige men kan ikke finde ud af hvad der er billigst at ringe fra og ser helst hvis jeg kunne betale gennem internettet? Findes der noget til mit behov, hvis således, så hvor?

Tak

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 10-09-04 16:20

Hej Rao

Tror nok Vodafon bliver betalt over nettet, men hæng mig ikke op på det.

// Toupie

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 10-09-04 16:28

http://www.vodafone.com/external/0,3050,LANGUAGE_ID%253D0%2526CONTENT_ID%253D0,00.html

her kan du finde alt du ønske ang pris ect. men siden er på svensk god fornøjelse

Kommentar
Fra : Rao

Dato : 10-09-04 16:31

Linken virker ikke thyfoon

Accepteret svar
Fra : thyfoon

Modtaget 15 point
Dato : 10-09-04 16:37

prøv dette

http://www.vodafone.com/home/0,1172,CATEGORY_ID%253D0%2526LANGUAGE_ID%253D0%2526CONTENT_ID%253D0,00.html

og virker det ikke så gå ind på www.google søg på vodafon så er ders link på side 2 og der efter når siden er åben så tryker du på sweden som link

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 10-09-04 16:46
Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 10-09-04 16:52

www.djuise.se skulle være det billigste men ellers er der også telia

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 10-09-04 16:54

Æv linket til djuise virker ikke men der er et selskab der hedder djuise som skulle være ret billigt ifølge min svenske søster.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 10-09-04 16:55
Kommentar
Fra : Rao

Dato : 15-09-04 15:29

Jeg har lige fundet ud af at taletidskort ikke virker i Danmark, da jeg arbejder i DK ville jeg gerne have en der kunne modtage opkald i DK også, derfor vil jeg på ny høre fra folk med erfaringer eller tips om hvad jeg skal vælge. Håber at høre fra folk med gode erfaringer. Tak

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 16-09-04 09:00

Hej igen Rao

Det kan jeg ikke helt forstå.....da min svenskboende søster havde Vodafone, kunne jeg sagtens ringe til hende når hun var i DK. Det eneste problem hun havde med det var, at hun ikke kunne "tanke" mobiltid op herfra.
Hvis du har Vodafone, går den automatisk over på TDC´s net når du er i DK, så såvidt jeg ved burde der ingen problemer være.

// Toupie

Godkendelse af svar
Fra : Rao

Dato : 11-03-06 17:09

Tak for svaret thyfoon.