/ Forside/ Teknologi / Udvikling / VB/Basic / Spørgsmål
10  tom.kise 610
problemer med at finde det rigtige tidsp~
Fra : Aki
Vist : 560 gange
50 point
Dato : 11-07-02 10:26

hej allesammen !
jeg har et lille problem, det er når jeg søger efter dato og tidspunkt i en database. Datoen kan jeg godt finde men tidspunktet varierer mellem 2 og 4 timer efter det indtastede tidspunkt.
det er lavet i excel og kaldet jeg bruger ser således ud:

Call DataObject(x).Locate(DateToLocateFrom, ASubphysid, lfFloatAscending, False)

håber nogen har prøvet det førog ved havd der er galt !
(noobie) aki

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 11-07-02 10:58

Hej Aki,

bruger den timestamp til at fastsætte tidspunktet?
passer tidpunket godt nok i excel?

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : Aki

Dato : 11-07-02 11:17

hej strarup!
ja jeg bruger TimeStamp, men selv om jeg indtaster et tidspunkt, jeg ved er i databasen teger den stadigvæk et tidspunkt der ligger 2 til 4 timer efter det indtastede, såååååå..............???

Aki

Accepteret svar
Fra : strarup

Modtaget 60 point
Dato : 11-07-02 11:27

Hej Aki,

har du lidt mere code end det der?
har du evt. en getTime() funktion, idet den eneste jeg ka' se her, er DateToLocateFrom...

du ka' evt. sende koden, så ka' jeg tage et kig på det... eller er det med i det du allerede har sendt?

mvh.

Strarup

Godkendelse af svar
Fra : Aki

Dato : 22-07-02 09:49

Tak for svaret strarup.

Problemet var to forskellige versioner af databaser