/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Unlock af SE t610
Fra : xodeus
Vist : 564 gange
3 point
Dato : 03-09-04 23:38

Hej! Jeg søger en unlocker til en SE t610 i Fredericia, helst så hurtigt som muligt.
Kan kontaktes pr. e-mail xodeus _at_ bluebottle.com

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 04-09-04 08:23

du kan søge en unlocker her www.dkunlock.dk
hilsen Bjarne

Kommentar
Fra : xodeus

Dato : 04-09-04 11:17

Hej Bjarne! Jeg har søgt på ovennævnte side og finder ikke nogen her i byen. Der var 3 før nu er der ingen!
Det kunne jo være at der meldte sig en helt frivillig!

Kommentar
Fra : Aalborg67

Dato : 04-09-04 13:02

www.helloo.dk kan måske løse dette for dig. Skriv og spørg.

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 05-09-04 17:40

Da det er blevet vanskligere at unlocke nogle modeller falder alle de små mus fra og så er der kun os gamle rotter tilbage..
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 05-09-04 18:44

det er nemlig korekt:-- Sonyericsson er begyndt med testpoint løsninger for at kunne unlockes
og her Skal man vide 100% hvordan
har du stadig brug for at få den unlocket er jeg sikker på Dan (helloo.dk) kan klare det, han er vist lidt tættere på end jeg er

jeg har også unlocket nogle stykker af dem (T610) sååhh
hilsen Bjarne

(til Dan) gad vide hvad det næste (problem) bliver
producenterne prøve jo, hele tiden på at gøre det mindre let for os
hilsen Bjarne

Accepteret svar
Fra : helloo.dk

Modtaget 3 point
Dato : 05-09-04 18:54

Tja.. men det er ikke noget problem for os som køber proff. udstyr. men alle de "små" unlockere som kun har et datakabel samt et udregner program fra nettet kommer hurtigt til kort.... Det er nu også en af grundene til at jeg tilbyder gratis udregning af koder til alle Nokia telefoner. så er det bare synd for dem som IKKE kender www.helloo.dk
Jeg har også set alle de fjolser som prøver at efterligne (og kopiere) mig ved at lave en eller anden skodside hvor man skal sende en mail til dem og få en kode "måske" gratis. Og Måske inden for 48 timer.. Hos os får du koden med det samme helt gratis...
Hilsen Dan

Godkendelse af svar
Fra : xodeus

Dato : 08-11-06 16:53

Tak for svaret helloo.dk.