/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Linux / Spørgsmål
10  BjarneD 875
Begynderbog til Mandrake Linux
Fra : grovfugl
Vist : 644 gange
50 point
Dato : 03-09-04 11:36

Hej, jeg skrev for et par dage siden og spurgte om tip til programinstallation under Mandrake Linux. Nu kunne jeg tænke mig at høre, om I kunne anbefale en begynderguide, der faktisk addresserede nogle af de spørgsmål, en der som jeg, der på brugerniveau er rimelig velbevandret i XP, men som gerne vil migrere. Engelsk og tysk er OK, men modertungen er selvfølgelig at foretrække. MVH Grovfugl

Accepteret svar
Fra : plb

Modtaget 50 point
Dato : 19-09-04 20:31

du har sikkert fundet noget nu, men ville alligevel lige ligge et link eller 2.
http://www.mandrakelinux.com/en-us/ - de forskellige distros hjemmeside har ofte en masse hjælp
men hvis du har installeret det så er det næsten bar at gå igang me at lege... ;D
hvis du vil lidt videre kan jeg forslå www.Linuxcommand.org
her kan du lærer at skrive i shell'en og hvordan du bruger den..
ellers smut forbi www.linuxin.dk
der er en masse hjælp og har også nogle goe artikler ind i mellem !

Mvh P/lb

Godkendelse af svar
Fra : grovfugl

Dato : 16-12-04 10:50

Tak for svaret plb.