/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
swan lee tabs
Fra : xtx
Vist : 276 gange
75 point
Dato : 31-08-04 18:50

er der nogen som ved om swan lee har udgivet en nodebog.. eller noget lignende.. eller skal til det

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-09-04 05:23

Hvis du går ind på www.bibliotek.dk har du mulighed for at søge. På den side du kommer ind på er det første punkt:
Forfatter. Jeg ved godt at Swan Lee ikke er en forfatter, men indtaster du alligevel Swan Lee i dette felt og lader alt andet være blank, og så trykker på søg/find, vil du få rigtigt mange hits. Både til diverse Cd'ere og til deres hjemmeside. Jeg prøvede det og har puttet en del ting i KURVEN. Da jeg ikke gad at gå længere tilbage bad jeg om at få KURVEN'S indhold tilsendt på min Email. Nu ligger ALT hvad jeg gider vide om Swan Lee i min indbakke, inklusive deres hjemmeside'r! Prøv det, jeg tror ikke du bli'r skuffet!
Hilsen Arne JAkobsen.

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 75 point
Dato : 30-09-04 19:25

Hej xtx. Nu skal du huske at lukke spørgsmålet. Det gør du ved at trykke på "Accepter som svar", der står til højre over den kommentar du synes har været dig til størst hjælp. Du får så lejlighed til at sende en bemærkning til svareren. Spørgsmålet lukkes og de af dig udlovede point bliver udløst. Venlig hilsen Arne Jakobsen

Godkendelse af svar
Fra : xtx

Dato : 30-09-04 20:26

ups det glemte jeg
Tak for svaret arne.jakobsen.