/ Forside/ Teknologi / Netværk / TCP/IP / Spørgsmål
10  Fijala 1204
flere spillere på samme cs server?
Fra : mikkelgj1
Vist : 351 gange
122 point
Dato : 30-08-04 15:36

Hej, Jeg har et problem med mit internet.
Mit problem er at min bror og jeg ikke kan spille på samme server i counter-strike... vi har lige fået en 2048/512 forbindelse hos tele2 som vi betaler i dyre domme for... Men tilbage til problemet.. som sagt er problemet at vi ikke kan spille på samme server.. hvad gør vi? forresten da vi fik nyt internet fik vi også den her rouder ----->Amitech Trådløs AP m/Router 802.11b

Kommentar
Fra : mikkelgj1

Dato : 30-08-04 15:41

forresten jeg fik af vide det ville hjælpe med at få en FAST ip adr. men det har ikke hjulpen .. ?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-08-04 15:41

Fordi I bliver logget ind med den samme ip adresse går jeg ud fra!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-08-04 15:55

I har jo ganske givet forskellige IP adresser internt, men når I så skal ud af huset har I kun en linje, så serveren logger kun 1 IP adresse, og forhindrer så adgang!

Kommentar
Fra : mikkelgj1

Dato : 30-08-04 16:04

jamen, hvad skal jeg så gøre?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-08-04 16:08

Tja I skal bruge 2 forbindelser ud!

Kommentar
Fra : mikkelgj1

Dato : 30-08-04 19:55

og hvordan for jeg det?

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 122 point
Dato : 30-08-04 21:30

Måske ved at have to udbydere, eller 2 forbindelser hos samme udbyder! Men det koster jo det dobbelte så!

Kommentar
Fra : mikkelgj1

Dato : 31-08-04 16:05

hvad ! jamen hvorfor kan min ven så nemt køre 5 over samme 512 forbindelse?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-08-04 16:16

Er det internt LAN eller over internettet hvor 5 logger på den samme server?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-08-04 16:17

Eller er det sådan at dig og din bror bruger den samme cdkey?

Kommentar
Fra : mikkelgj1

Dato : 31-08-04 21:29

det er over internet, og mig og min bror har ikke samme ip..

Kommentar
Fra : eXspAnsiOn

Dato : 05-09-04 01:44

jeg ville foreslå ik at købe nyt internet :S du kan slippe med 1 hund (100,-) ved at gå ned og købe et andet cs men en key for sig selv d.v.s. så laver du en ny account på din lillebrors eller din comp (altså steam account) så skulle i gerne ku joine serveren sammen. det er fordi i enten har samme account eller wonid d.v.s. Cd keY

Godkendelse af svar
Fra : mikkelgj1

Dato : 13-09-04 14:55

Tak for svaret tedd.