/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Autoload af programmer ved opstart er fo~
Fra : svenboch
Vist : 192 gange
50 point
Dato : 28-08-04 21:58

Efter en udrensning af adprogrammer v.h. af Ad-aware og Spybot, virker autoload af Norton og Sygate firewall ikke mere. Ser jeg i Nortons indstillinger, så står det stadig til autoload, men det virker atså ikke mere.
Det ser ud til at det er hele autoloadfunktionen som er forsvundet.
Hvad gør jeg???

Kommentar
Fra : dannyboyd

Dato : 28-08-04 22:23

Har du prøvet at geninstallere dem? og problemet er det at de ikke starter op med windows, men ellers virker de korrekt?

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 28-08-04 22:38

se om de er slået fra ved at vælge "kør" msconfig.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-08-04 23:13

Jeg kører Norton og spybot uden problemer! Er der ikke en restore funktion i Ad-aware du kan bruge! Man skal lige checke sådanne programmer for hvad de vil fjerne, da de mange gange fjerner alt, hvad der for dem synes som spyware/malware!

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 11-10-04 14:12

Hej Svenboch!

Klik på Start, peg på Kør... og skriv

regedit

i boksen, og tryk OK.

Gå til HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\Currentversion\Run .

Hvis Norton og det andet program ikke er der, kan du selv tilføje dem, sådan:

1. Højreklik inde i vinduet (det til højre)
2. Vælg "Ny"
3. Vælg "Ny streng" eller hvad det nu hedder
4. Kald strengen f.eks. "Norton"
5. Dobbeltklik derefter på den, og skriv stien til Norton (f.eks C:\programmer\Norton\norton.exe)

Gentag disse 5 trin, med det andet program.
Genstart derefter compen.

Sådan! Dette skulle gerne virke.

Håber, jeg kunne være til hjælp.

/Kettedk