/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / AutoCAD / Spørgsmål
10  fame 280
nvidia skærmdriver
Fra : bianchi
Vist : 2875 gange
20 point
Dato : 07-07-02 20:52

Min pc genstarter på de mest ubelejlige tidspunkter og hver gang kommer oplysningen at:skærmdriveren til Nvidia Geforce
2MX/MX 400 er årsag til at systemet er ustabilt,og at driveren til skærmenheden ikke kunne udføre en tegnehandling.
Jeg har Windows XP professionel. Hvad gør jeg.

Accepteret svar
Fra : Melander

Modtaget 30 point
Dato : 07-07-02 21:05
Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-08-02 20:39

Prøv eventuelt at tjekke din bios settin og finde den nyeste driver på
www.nvidia.com
"bianchi" <bianchi.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:ST349.5732$G3.786762@news010.worldonline.dk...
> Min pc genstarter på de mest ubelejlige tidspunkter og hver gang kommer
> oplysningen at:skærmdriveren til Nvidia Geforce
> 2MX/MX 400 er årsag til at systemet er ustabilt,og at driveren til
> skærmenheden ikke kunne udføre en tegnehandling.
> Jeg har Windows XP professionel. Hvad gør jeg.
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Sniper5700

Dato : 08-09-02 08:43

Hej
En midlertidig løsning på problemet kan være at sætte skyderen på hardwareaccelerationen et par takker ned.
Jeg har selv samme problem, og dette hjælper. Venter på en ny driver!!