/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Akkorder
Fra : rossie
Vist : 469 gange
100 point
Dato : 28-08-04 12:26

Er der nogle der kender en hjemmeside, hvor jeg kan finde akkorder til nye sange som f.x. bliver vist på MTV. Jeg kender OLGA.net og mxtabs.com men det er tabs og jeg vil gerne have akkorderne og det er ikke alle sange der er akkorder til på OLga.net. Jeg går i 8 og er ved at starte et nyt band,hvor vi så vil spille nogle pop og rock sange. Nå, men jeg håber kanon meget at du kan hjælpe mig med en hjemmeside. Jeg mangler f.x. akkorderne til Blink 182 - I miss you og Weezer- Island in the sun.

Hilsen Caroline

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 28-08-04 12:44
Kommentar
Fra : rossie

Dato : 28-08-04 12:53

Tak, men jeg kunne ikke finde I miss you - blink 182. Island in the sun var der, men jeg vil gerne have akkorder og ikke tabs. Jeg håber du forstår mig.

Hilsen Caroline

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 28-08-04 13:01
Kommentar
Fra : peque

Dato : 28-08-04 13:19

Prøv på denne side hvis det er. har mange fede

http://www.taboholic.com/

Kommentar
Fra : Chrillemand

Dato : 28-08-04 15:51

ved ikke om det kan bruges, men der er akkorder, men måske ikke til de nyeste melodier.....http://www.letssingit.com/

Kommentar
Fra : partyboy

Dato : 28-08-04 16:22

guitartabs.cc, ultimate-guitar.com, eller prøv tabrobot.com

Kommentar
Fra : squnk

Dato : 28-08-04 21:35

http:\\www.ultimate-guitar.com > er for træt til lige at finde den, men jeg ved de har en Miss You Chord, -som i øvrigt lyder rigtig godt ;P

Kommentar
Fra : rossie

Dato : 29-08-04 17:59

Tak men jeg behøver akkorderne altså Chords og ikke Tabs. Det ville hjælpe meget, hvis du kunne finde akkorderne til Britney Spears-Everytime og Blink 182- I miss you.

Please hjælp mig

Hilsen rossie

Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 100 point
Dato : 29-08-04 18:45
Godkendelse af svar
Fra : rossie

Dato : 30-08-04 14:24

1000 tak for svaret jakjoe. Det var lige, hvad jeg kunne bruge. Nu kan vi komme i gang med at spille de 2 sange i vores band. Mange tak

Hilsen Caroline

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 30-08-04 18:17

Tak, og god fornøjelse

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Mille_1907

Dato : 15-11-04 18:59

www.olga.net

Der fandt jeg Blink182- I miss you... Rigtig go sang!!