/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
konfigurering af bundkort fra mic til c/~
Fra : nmv
Vist : 444 gange
40 point
Dato : 27-08-04 18:46

Hej, jeg kom vist til at skrive mit spørgsmål som en kommentar til en streng, jeg gerne vil vide mere om: Hvordan konfigurerer til c/sub fra mic på bundkortet? (Én havde gjort det under spørgsmålet Surroundproblemer). Jeg sidder med en bærbar HP Pavilion ze5609, onboard lydkort, og vil gerne af og til kunne tilslutte 5.1 højtalere..
Er ny bruger her og har ikke så mange point at give for svaret, men håber meget på hjælp

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-08-04 19:05

Går udfra du har instillet lyddriveren, så er det sådan set kun at gå ind under lydinstillinger og sætte til 5.1 der!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-08-04 19:07

installeret lyddriver mente jeg

Kommentar
Fra : nmv

Dato : 27-08-04 23:26

Det har jeg ja, men det virker stadig ikke; jeg kan kun få lyd ud af "det grønne stik", så enten fungerer center + 2 front eller 2 rear... Jeg har talt med support hos HP og de mente, det var totalt umuligt, for det er jo ikke et 5.1 lydkort. Det underlige er, at før jeg begyndte at skype (dvs. aktiverede mikrofonen), virkede det fint med lyd i alle 5 højtalere...

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 40 point
Dato : 28-08-04 21:20

Har du prøvet at sætte den til 4.1?

Godkendelse af svar
Fra : nmv

Dato : 06-05-05 02:35

Tak for svaret tedd. Pinligt pinligt, har ikke været logget på i lang tid - du får alligevel pointene, selv om problemet aldrig blev løst