/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
indstallering af scanner
Fra : greta
Vist : 577 gange
100 point
Dato : 07-06-01 14:58

Jeg har 4 gange forsøgt at indstallere en scanner på min computer. Alle 4(forskellige)har skullet indstalleres via paralelporten, men uden held.Kan det være rigtigt, at jeg ikke kan få det til at virke. Den sidste scanner er en A4 CIS Scanner. Min printer er indstalleret via USB port. Er der nogen, der kan hjælpe mig?
Venlig hilsen Greta

Kommentar
Fra : gandalf

Dato : 07-06-01 22:33

Hej Greta,

Hvis du har installeret driverne til din scanner, og den stadigvæk ikke virker, så kan det være du skulle prøve at se om din Parallelport overhovedet er slået til inde i din BIOS.

Mvh Gandalf

Accepteret svar
Fra : janus141

Modtaget 100 point
Dato : 08-06-01 11:33

Et alternativ er jo en scanner, der skal forbindes via USB porten. Var det ikke en løsning ? Både Agfa og Hewlett Packard laver scannere med USB tilslutning, og sikkert også et dusin andre producenter.

Vh Janus

Kommentar
Fra : Warboy

Dato : 08-06-01 16:35

Hej Greta

Hvad står din paraleport til i biosen????

Warboy

Godkendelse af svar
Fra : greta

Dato : 09-06-01 06:43

Tak for svaret janus141.
Jeg er ikke så god til det tekniske, så det er nok den nemmeste løsning, men det irriterer mig bare, at jeg ikke kan bruge den sidste scanner. Jeg ville ønske, manualerne var på dansk(utopi), så var muligheden der måske.