/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
SKYPE
Fra : dhmoelsted
Vist : 496 gange
100 point
Dato : 22-08-04 15:43

Jeg indsætter 10 euro på skype, og kan herefter ringe til Grækenland, jeg skriver bare nr. i bunden og så er den ok.
Blot kan jeg ikke forstå at jeg ikke kan gøre det samme til et dansk fastnet / mobil der popper en side box op der siger noget om at dit og dat er ukendt, når jeg ringer til grækenland er det mobil, og alt funker, det er vistnok den nyeste version af skype vi har er der nogen der ved hvorfor
mvh
Hans

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 110 point
Dato : 22-08-04 15:50

Ikke alle lande har tilladt den tjeneste - bl. a. Danmark.-----men det kommer nok.

Godkendelse af svar
Fra : dhmoelsted

Dato : 22-08-04 16:47

Tak for svaret emesen.
Du er en af de alt vidende det er da godt der er sådanne nogen , jeg troede virklig at ringe ud på nettet det var hele kloden rundt dk. incl

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 22-08-04 16:56

Du kan også bare skrive 0045(nummer)

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 22-08-04 17:23

det har vi prøvet også bare 45 det virker bare ikke
har du prøvet dette ?
tak for du henv. dig
Hans

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-08-04 17:27

Øh jammen det står da vist i Skype 1.0 som jeg næsten lige har hentet.

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 22-08-04 17:29

du skal ikke kun skrive 45 foran .. 0045 virker (ved mig)

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 22-08-04 17:45

Hej emesen,
den 1.0 du ref. til det er den nyeste den mener jeg vi har, findes der mere end 2 udgaver af denne,
mvh hans

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 22-08-04 17:48

nej, det findes 1.0 som er den nyeste. Og så findes der en beta version

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-08-04 17:50

gangster50 - kan du ringe til Danmark her fra Danmark via skype. ???

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 22-08-04 17:53

Til gangster50 og emesen
jeg var nok lige hurtig nok til at give point, det må i så ordne inbyrdes hm... nu virker det hos mig kunne jeg dele point gjorde jeg det
mvh Hans

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-08-04 18:46

Jeg leverer bare de point til gangster50
Nu blev jeg også lidt klogere.
Eyvind.

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 22-08-04 19:00

Hvis man skal ringe til en fastnettelefon i Danmark skriver man bare +45 foran telefonnummeret,så virker det
hver gang. Jeg bruger det meget,og dem jeg har talt med siger det er samme kvalitet som en alm. telefon.

oz1eqp

Kommentar
Fra : deech2807

Dato : 29-12-04 13:22

Min personlige erfaring siger mig at taster du +45 foran nummeret kan du ringe til danske mobiler har selv prøvet det flere gange...... Hvis du sender mig en mail med dit mobilnummer skal jeg gerne ringe dig op så du kan se det....

Liltorp@privat.dk