/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Linux / Spørgsmål
10  BjarneD 875
tilpas
Fra : Fknight
Vist : 476 gange
20 point
Dato : 19-08-04 21:57

hey kan man ikke få sin side til at tilpasse sig alt efter om man har åbnet vinduet helt eller hvor meget man nu har åbnet det.. for lige når man går ind på min side passer billederne og teksten ikke helt..der kommer en del scrooling..

ps min side er mest opbygget af billeder..men jeg er sikker på det godt kan lade sig gør at tilpasse sin side uanset hvad men hvordan?

Accepteret svar
Fra : PepsDK

Modtaget 20 point
Dato : 20-08-04 09:27

Der findes mange gode guider, tips og tricks på www.html.dk prøv at tage et kig der :)

Kommentar
Fra : plb

Dato : 22-08-04 18:25

Er det din browser du vil ændre eller er det din hjemmeside du vil ændre?

Godkendelse af svar
Fra : Fknight

Dato : 04-09-05 14:38

Tak for svaret PepsDK.