/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
PS2-DVD Til Normal CD ??
Fra : BXTC
Vist : 363 gange
39 point
Dato : 19-08-04 15:40

Jeg har søgt her inde på Kandu.dk og ude på google.dk men jeg er ikke rigtig blevet klogere på mit spørgsmål som er:

Findes der en måde at kopier Ps2-dvdspil over på normale CD'er, en enkelt måde?

Har en Ps2, med chip, brændte cder virker fint på den, men ved ikke selv hvordan jeg kan brænde dem. Vil ikke ud at bruge en formue på at købe DVD-R hvis det er muligt at brænde dem over på normale CDer, på en let måde, TAK!

Kommentar
Fra : PepsDK

Dato : 19-08-04 15:45

Tror du skal have fat i diverse speciel programmer for at lave et PS2RIP (hvilket jo er ulovligt :) )

Kommentar
Fra : BXTC

Dato : 19-08-04 15:50

Det er faktisk ikke ulovligt at tage en backup kopi til sig selv, hvis man har originalen

Kommentar
Fra : PepsDK

Dato : 19-08-04 15:51

Hehe, hvis man har en chip i ens playstation er de nok ikke lovlige :)

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 19-08-04 16:01

hvis du skal bryde krypteringer så er det ulovligt..
nå..men helt tilfældigt ved jeg at det kan lade sig gøre, men hvordan ved jeg altså ikke..

Junior

Kommentar
Fra : PepsDK

Dato : 20-08-04 10:31

Kunne du bruge et af svarene? eller har du yderligere informationer?

Kommentar
Fra : BXTC

Dato : 20-08-04 14:25

Jeg kunne desværre ikke bruge nogle af svarene, ved stadig ikke hvordan jeg kopier ps2 spil.

Kommentar
Fra : ReneJohnsen

Dato : 02-10-04 21:51

hMMM bXTC HAR SØGT PÅ NETTET EFTER DIT SPØRGSMÅL PRØV MED ALCHOL 120% SKULLE I FLG NETTET VIRKE

Kommentar
Fra : ReneJohnsen

Dato : 02-10-04 21:52

UPS ALCOHOL 120%

Annuller spørgsmålet
Fra : BXTC

Dato : 09-03-06 23:25

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål