/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Jeg skal tabe mig - NU!
Fra : DiTTe_77
Vist : 623 gange
65 point
Dato : 17-08-04 19:21

Hej.
Jeg skal have tabt ca. 5 kilo på kortest mulig tid. Ikke noget med motion og spis sundt. Hvordan skal jeg gøre?!

Mvh. Charlotte Ditte, 23 år.

Kommentar
Fra : return

Dato : 17-08-04 19:24

hej her er en meget god side der kan guide dig håber du kan bruge det

http://www.weightconsultants.com/da/

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 17-08-04 19:25

drøm videre vil jeg mene der er ikke nogen udvej om motion og sund kost med mindre du lader dig hoppe på smarte slankepiller og plastre hvilket er plat og svindel efter min mening
god fornøjelse der er ikke så slemt
mvh Granslam

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-08-04 19:25

Du kan lade være med at spise i en uge. Så taber du ca 5 kg. Og når du så begynder at spise normalt igen, tager du 8 kg på. Sådan fungerer det groft sagt hvis du ikke vil tabe dig normalt og dyrke motion.

Ja undskyld, men jeg ku´ sgu ikke lade være

Kommentar
Fra : DiTTe_77

Dato : 17-08-04 19:31

Okay. Så må jeg vel bare til at begynde med motion og sund kost. Hvad skal jeg helt præcist spise? Og hvor meget skal jeg motionere, og hvor lang tid vil det tage at tabe mig 5 kg?

Kommentar
Fra : return

Dato : 17-08-04 19:37

prøv at klikke på opskrifter ved det link jeg sendte der er en del retter man kan lave

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 17-08-04 19:39
Kommentar
Fra : granslam

Dato : 17-08-04 19:40
Kommentar
Fra : sunepaabryggen

Dato : 17-08-04 20:27

1.man må godt spise kød, men sørg for at spise magert kød så som kylling(uden skind),kalkun,kalvekød,lever.
2.spis flere grøntsager end mængden af kød og hold dig helst fra produkter med stivelse dvs kartofler,spagetti og ris.
3.spis gerne flere snacks i løbet af dagen i form af grøntsager eller frugt
4.sørg for at få brød men ik for meget og lad smøret blive i køleskabet
5.og så er det vigtigt at drikke massere af vand
tip!:lav dine frikadeller med kalkun fars og bag dem i ovnen istedet for på panden.
½ times motion om dagen i form af løb en gåtur el lign. gør underværker!

ovenstående er 100% sikker!held og lykke

Kommentar
Fra : sunepaabryggen

Dato : 17-08-04 20:29

og alle kan finde en halv time om dagen til motion, det er bare et spørgsmål om prioritering.

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 17-08-04 21:08

Hvis du går ind på Vægtkonsulenternes hjemmeside, og følger deres opskrifter, kan du tabe 5 kg på under 14 dage - hvis du er overvægtig. Jo tyndere du er, jo mindre vil du tabe dig om ugen. Men det gælder om at spise tit. Og spise grøntsager og frugt.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-08-04 21:25

Hej Charlotte: Jeg kommer til at tænke på det middel boksere har brugt i 100 år, når de hurtigt skulle nå ned i "deres" vægtklasse. De gik i Sauna og svedte sig ned i vægt. Dette må måske ikke stå alene, jeg kunne tænke mig at der i det mindste skal drikkes vand og spises salttabletter som supplement. Du skal nok lige spørge en læge eller en boksetræner til råds før du starter på flere daglige saunature.

Venlig hilsen Arne

Kommentar
Fra : 888

Dato : 17-08-04 21:40

Drik en maaaaaaasse vand, og skær dit saltforbrug helt ned.....Og så den med 3 måltider om dagen, og 3 mellemmåltider(sunde naturligvis)-så ryger forbrændingen i vejret.....

Kommentar
Fra : mango

Dato : 17-08-04 22:36

en god måde der også sætter forbrændingen i vejret er at spise 5-6 peberkorn på fastende hjerte om morgenen, bare skyl dem ned med vand..og spis masser af chilli, hvis du kan lide det..smagen "mætter" meget, + at det også sætter forbrændningen i vejret.
venligst sus

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 18-08-04 07:49

arne

Problemet med saunaturen er at du tager det tabte på igen i det øjeblik du drikker et glas vand

Accepteret svar
Fra : nytcam

Modtaget 65 point
Dato : 18-08-04 21:00

Prøv at skære ned på det du spiser nu.
Lad være med at spise fedt(smør,magarine,olie,fedt kød,fed pålæg,ost osv)
Gå 4-5 kilometer hver dag eller cykel(kommer an på hva du selv bedst kan lide at lave *S*)
Så skal det nok komme...
For det hjælper nemlig ikk at sulte sig selv(som der os står længere oppe)Man tager bare mere på bagefter.
Slankepiller dur heller ikk.
Den bedste måde er nok sund mad og god gammeldags motion :)

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 19-08-04 08:54

Problemet med a tsulte sig er ednvidere at forbrændingen går i stå, og dermed taber du dig faktisk endnu mindre end du kan ved at spise usundt og løbe en tur

Godkendelse af svar
Fra : DiTTe_77

Dato : 20-08-04 15:29

Tak for svaret nytcam.

Kommentar
Fra : gkb

Dato : 02-11-04 09:23

hej jeg er selv meget overvægtigt og har nyt godt af jeres komentar af div. slags og mener jeg er bedre rustet til at klare at tabe mig nu. det med motion er svært for mig, da jeg har fået konstateret slidegigt i begge knæ, dette kan være en advarelse til jer der ikke passer på. Jeg er 32 år og mor til et barn, kan ikke få flere pga. af overvægten samtidig har jeg få diabetis type 2 oveni, så pas på jeres vægt så længe i er nogenlunde tynde.