/ Forside/ Karriere / Offentlige / Klageinstanser / Spørgsmål
10  rotw 300
TDC og manglende service hvad gør man ?
Fra : zonker
Vist : 706 gange
50 point
Dato : 02-07-02 21:55

Hejsa

Jeg ringede til TDC Internet igår eftermiddags kl. 14.30 og snakkede med deres internet support for at finde ud af hvornår deres nyhedsserver ville være oppe og køre igen.

Svaret var at det vidste de ikke men de arbejdede på det.

Efter ca. 30 timer UDEN at det virkede ringede jeg igen og svaret var det samme. Jeg spurgte så til om hvor man kunne få noget at vide og i givet fald hvorhenne på opasia ??

Svaret var at man da ikke vidste dette og vedkommende på supporten ikke kunne oplyse mig om det.

Jeg oplevde lignende bare for ca. 2 måneder siden, hvor jeg var uden internet i 3 døgn. Og da var tdc's holdning den samme, og hvis jeg ellers ville have mere service kunne jeg betale ekstra for at de fik det op og køre.

Den service er jeg træt af og vil meget gerne starte en underskrift indsamling, for at råbe tdc's eventuelle administrerende direktør op, da det åbenbart IKKE nytter at forklare TDC Internet's kundeservice, at det mindste de kan gøre er at yde en smule service.

En ADSL forbindelse koster trods alt 400-800 kroner om måneden, og det mindste de kunen gøre var at få orden i deres biks og orientere deres kunder om situationen, det er vel ikke urimeligt ??

Mit spørgsmål er nu, om der er nogen som syntes dette er en god ide og i givet fald hvordan vi sætter en side op ??

Og meget gerne som gider hjælpe med projektet, for et eller andet skal der gøres for at stoppe TDC's ignorante holdning ??

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 02-07-02 23:00

Der var engang en hjemmeside, der vistnok hed klager.dk men jeg kan ikke finde den...

Klager er noget lort
Stedet hvor du kan brokke dig over alt mellem himmel og jord.....
Her har de erfaringen, og måske løsningen:
http://klager.ernogetlort.dk/
Jeg ved ikke hvor seriøse disse mennesker er, men måske kommer der en god ide eller 10

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 02-07-02 23:03

Tak for kommentaren.

Jeg havde måske en website i tankerne .. noget med en gæstebog hvor folk kan skrive om deres erfaringer med tdc ?? Og så måske ugens værste oplevelse ?

Accepteret svar
Fra : e.p.

Modtaget 50 point
Dato : 02-07-02 23:20

http://www.broksiden.dk/ - Brok dig over alt mellem himmel og jord. Underskriftsindsamling
De skriver på deres forside:
Her vil vi lave Quick Polls, underskriftsindsamlinger, brevkasser og kåringer af diverse BROK-titler. Vi vil ændre de ulidelige uretfærdig- og tåbeligheder vi møder i vores hverdag. Vi vil banke de ansvarlige i hovedet med vores undersøgelser og vi vil gå dem på klingen med nærgående spørgsmål, som vil få dem til at rødme og sige "UNDSKYLD - skal ikke ske igen !! "

http://www.taf92.dk/ Teleabonnetforeningen af 1992 - Vi er en forening som tager sig af klagesager over teleselskaberne (Virker meget seriøs)
De skriver:
Kære Telefonabonnent !
Hvem er vi ?
Vi er en forening der har som mål:
at bistå medlemmerne i klagesager over teleselskaberne
at få teleselskaberne til at lytte til brugerne
at få teleselskaberne til at forbedre kundeservicen
at telefonabonnenter ikke får regninger for opkald, de ikke har foretaget
Vi har allerede mange medlemmer i Teleabonnentforeningen, og vi får hver dag nye medlemmer - men jo flere medlemmer, jo stærkere står vi i de fremtidige forhandlinger med
teleselskaberne. Derfor vil vi opfordre dig til at melde dig ind i foreningen.

http://www.servicebarometer.dk/ - Har du nogensinde oplevet at du gerne ville klage over dårlig service?
De skriver:
Velkommen til Servicebarometer.dk
Danmark's nyeste forbrugersite, hvor vi i fællesskab vil forsøge at forbedre kommunikationen imellem os som forbruger, og de virksomheder vi er kunder hos - store som små.
Målet er at blive hørt, midlet er information - det 21. århundredes markedskraft nr. 1.
Èn forbrugers stemme - manges styrke ! Giv din mening til kende !

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 02-07-02 23:24

MøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøgMøg
VRÆÆÆÆL....jeg så desværre ikke at det var dig zonker...

20 minutter har jeg brugt på at hjælpe dig.....vil du ikke være så venlig at afvise mit svar.....
Mit forslag til dig er at ringe til teledanmark igen, og brokke dig på samme måde som du brokker dig over brugerne af dette site..

Godkendelse af svar
Fra : zonker

Dato : 03-07-02 07:24

Øhm ved ikke hvilket ben jeg skal stå på

Men tak for hjælpen....

Har muligvis gang i en hjemmeside, hvor der bliver lagt en gæstebog og de besøgende kan komme med forslag til forbedringer og udvidelser.

Ideerne går også på at finde ugens værste "servicebrøler" og så sætte den på forsiden, eller noget i den dur.

Men mine forsøg på at ringe til TDC og på en pæn måde, at forklare dem at det er utilfredsstillende virker bare ikke. De er komplet ligeglade med hvem, hvad og hvor du er bare de kan give dig en lire fra samme skuffe hver gang, og du er ude af røret, så de kan komme videre med næste kunde.

Jeg har en "kollega" på irc, som hang Cybercity ud på en hjemmeside med klagebreve m.m. og på en pæn måde gjorde cybercity opmærksom på deres brøler, og det hjalp, da de kunne se kommunikationen til forbrugerklagenævnet var på vej.

Kommentar
Fra : obh220

Dato : 15-08-03 21:15

obh
jeg har haft de samme problemer med tdc da jeg fik computer. De kunne intet finde ud af. Det var møg irriterende hele tiden at skulle ringe om det samme problem. jeg har webspeed og tdc websupport er intet værd de kunne ikke svare på mine spørgsmål og de skulle have en tekniker til at ringe til mig.,en dag i ugen mellem klokken det og det.