/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
MP3 afspiller
Fra : surtkurt
Vist : 669 gange
600 point
Dato : 17-08-04 15:02

Til en 1.gangskøber af en mp3 afspiller, hvem har da et forslag til det bedste køb.

Kommentar
Fra : chahin

Dato : 17-08-04 15:17

hej..

du kan ta' hen til Elgiganten de har tilbud på Creative MuVo 128MB til kun 349kr

http://muvo.com/products/MuVo/

MvH Chahin

Kommentar
Fra : chahin

Dato : 17-08-04 15:18

husk tilbuden gælder kun i den her uge :D

Kommentar
Fra : surtkurt

Dato : 17-08-04 15:29

den er lidt for stor. Bilka har 2 i denne uge til 379/579 er det et godt køb eller hva ?
Det er i alfald den rigtige størrelse.Den må nemlig ikke fylde så meget.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 17-08-04 18:59

Creative Muvu
Jeg gennemgik markedet en del af det ihvertfald, inden jeg købte min Creative Muvu, Den har fået en Europæisk pris,
Jeg syntes til sammenligning med de andre jeg så på at jeg fik meget for pengene, Superlyd, supertilbehør, supersoftware, kan også bruges til internettet, lækkert design, lille og let, kan også bruges til diktafon 8timer, holder ca. 4 cdér. 11timers per opladning Den vil jeg klart anbefale.

Kommentar
Fra : chahin

Dato : 17-08-04 19:44

den i bilka (Mycom) Made In Denmark..

det er rigtigt hvad (Mulberry) siger..

Creative MuVo er meget beder end Mycom..

Accepteret svar
Fra : rado

Modtaget 600 point
Dato : 14-09-04 11:03

Hvis du er i nærheden af en Jem og fix så har de en skidegod en med radio og 128 MB til en bagatel af 379.Jeg har selv købt en der og den er OK.
Hilsen Christian

Kommentar
Fra : BarsKill

Dato : 14-09-04 12:18

Jeg har haft et par forskellige mp3 afspillere.
Nu har jeg investeret i en Creative MoVo TX med 256 MB - og den er RIGTIG god. Jeg synes det er den bedste (mp3-) lyd jeg har hørt, og betjeningen er relativt simpel. Jeg tror der er sammenhæng mellem kvalitet og pris.
M.v.h. Karsten

Kommentar
Fra : Sukana

Dato : 15-09-04 21:31

Jeg har købt en mp3 afspiller hos hifi klubben til 999 på 256 mb og den spiller bare fedt den skal heller ikke have batterier da den bare skal oplades med det med følgende batteri som er inbygget i dem og så er det den mindste på markedet

Kommentar
Fra : Pete_man

Dato : 15-09-04 21:43

Hvad vil du men en MP3 afspiller når en MiniDisc er bedre...
Sådan her ser jeg på det:
MP3 = En begrenset plads...
MD= Uendeligt plads (du skal bare have mange diske)

Man fx. i Bilka købe 5 Mini Disc til 100 kr. hvor der på hver disk er 170 MB. (170 MB Gange 5 = 850 MB) Det er også muligt at købe disk på 1 GB og jeg mener at de sener vil lave nogen der 2, 4 GB på så der er mange fordele ved en MiniDisc

Jeg har selv købt en Sony MZ-N510 og det er bare godt... Mine venner er også imporneret over den gode Bas i den (Det afhenger bla. Hovedtelefonerne).

Så jeg kan helt klart anbefale en MiniDisc afspiller.

Hilsen Peter Holst.

Kommentar
Fra : Pete_man

Dato : 15-09-04 21:46

Nå du køber den så tjek lige http://www.shopman.dk (det er meget billigt...)

Hilsen Peter Holst, igen.!

Kommentar
Fra : SackZ_Marc

Dato : 15-09-04 21:48

Jep her er en god og billig og ekstrem holdbar i bilka. Den koster 399,- kr og der er 128 MB (jeg har den selv og har haft den i flere måneder, og ingen problemer med den) på Hvis du vil se den går du ind på http://www.bilka.dk/internet/bilka/menu/main.nsf og trykker på Elektronik og så kommer der nogle billeder frem tryk på den i nederste højre hjørne der ser du den

...

Hilsen Marc

Kommentar
Fra : Mikkel_drengen

Dato : 16-09-04 10:59

For det første: Hvorfor købe en minidisc afspiller, når du kan købe en mp3 afspiller og undgå bøvlet med en masse disc's der flyder... Det gælder bare om at købe en ordenlig en fra starten.
For det andet: Det er en investering, og for omkring 2000 kan man få en Creative Muvo^2 med 4Gb, fed lyd, mulighed for radio og optager, god software til at holde styr på dine mp3'er, hurtig usb overførsel (1 cd=20 sek), du kan bruge den som ekstern harddisk og jeg kunne blive ved.
Tjek www.edbpriser.dk - end of discussion

Kommentar
Fra : Pete_man

Dato : 17-09-04 07:37

Jeg vil godt nok sige at man SPARE mang penge på en MiniDisc

Sony vil jo hele tiden lave større og større Diske. jeg har hørt at nå der kommer en 2 gb disc på market så vil den koste omkring 80 Kr.. Det er fandme billigt... i forhold til en 4 GB MP3 afspiller til 2000 kr. ( <- prøv lige og se hvor mange nuller der er)

Og jo flere Diske du køber jo mere plads...! ( du skal faktisk ikke slette for at få plads, hvad man skal på en MP3 afspiller )

Okay nu skal jeg helder ikke sige at en MP3 afspiller er et dårligt køb... men det kan i hvert fald betale sig at købe en MiniDisc afspiller...

Hilsen Peter Holst

Kommentar
Fra : Pete_man

Dato : 17-09-04 07:39

Så fik jeg lige skrevet en hel smørre mere... ^

Godkendelse af svar
Fra : surtkurt

Dato : 19-09-04 13:57

Tak for svaret rado.