/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
bogensepillen
Fra : ladies
Vist : 1743 gange
50 point
Dato : 16-08-04 12:28

er der nogle der har erfaring fra bogensepillen,jeg købte nogle gennem en svensk side ,jeg holder selvfølgelig de sunde kostvaner samtidig, jeg syntes bare at jeg får hjertebanken(som om hjertet slår ekstra slag-ret ubehaligt) men er i tvivl om det er bogensepillen der kan være skyld i det grunden til at jeg tager dem samtidig med at jeg har omlagt min kost dyrker motion kondicykel-elastik-sippetov-syntes jeg det går langsomt og er ved at miste modet derfor ville jeg sætte gang i det drikker også the fra sund og slank samt en tabelet fra dem, og tager cla og krom
ladies

Kommentar
Fra : henningborchert

Dato : 16-08-04 12:37

Hejsa Ladies

Det kan meget godt være Bogenspillen der gør det, da det er et kendt problem med de fleste præperater. Jeg vil anbefale dig at stoppe med dem, i første omgang 1 uge, og hvis du så får det bedre, kan du altid dobbletchecke ved at tage dem i en uge igen.

Personligt synes jeg det er synd at bruge den slags produkter, da de i virkeligheden ikke hjælper noget som helst. Hvis du gerne vil have et boost til dit vægttab er der kun en måde der virker. Spar på kulhydraterne, og hvis du endelig vil have lidt hjælp, så skift et eller 2 måltider ud med et brev NUPO. Der får du alle de næringstoffer du skal have, og det helt uden nogen form for bivirkning.

Hvis du vil vide mere om hvordan du taber dig stabilt og sikker så kig på denne side http://slankigen.webbyen.dk

mvh
Henning

Kommentar
Fra : dova

Dato : 16-08-04 13:10

Det kan sagtens være Bogensepillen der er skyld i dine gener, der har været meget ballade om de Bogensepiller, og på et tidspunkt blev de forbudt at sælge i DK.
Vægttab bør ikke gå for hurtigt, hvis du vil opnå et varigt resultat. 2-3 kg om måneden er ikke urealistisk.
Og det er godt at du omlægger din kost og dyrker motion, for det er på længere sigt den eneste rigtige måde at tabe sig på.
held og lykke med det fortsat
mvh dova

Kommentar
Fra : malou0503

Dato : 16-08-04 13:45

Hej!

Det kan sagtens være Bogensepillen, men-men; jeg ved ikke hvad det er for en the fra Sund og slank du drikker ved siden af. Jeg købte en kur fra samme firma med både piller og the. Det eneste jeg fik ud af det var 2 ekstra kilo på vægten og en bragende hovedpine når jeg drak theen - fik senere fortalt, at der var risiko for væskeophobning med den sammensætning der var i the/piller.

Så selvom jeg også tit er faldet i med lovende pillekure er der absolut ingen mirakelkure.

Et stort skulderklap til dig, fordi du dyrker motion og lægger kosten om, det kræver viljestyrke. Held og lykke med dit vægttab.

mvh malou

Kommentar
Fra : ladies

Dato : 16-08-04 14:01

takker problemet er også at jeg bor i en lille by og skal langt til evt kurser ddv-og konsulenterne mangler støtte på en eller anden måde evt nogle at gå tur med skrive med ovs hvor man kan give hinanden sparket når man mister modet, måske nogle at skrive med, mit største problem er ikke at holde det om dagen der skal jeg tvinge mig selv til at spise-men om aften/natten sover jeg meget uroligt har altid gjort også da jeg var slank men nu får jeg lyst til at stå op smøre mad som om min sult først kommer aften/nat
ladies

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 16-08-04 14:41

Hvis du kun bruger vægten, når du skal se om du har tabt dig, så får du ikke et helt nøjagtigt resultat. Når du laver fedt om til muskler, bliver du jo tungere. Du kan derfor godt være blevet tyndere, uden at vægten viser du har tabt så meget som et gram.
Hilsen Jette

Accepteret svar
Fra : henningborchert

Modtaget 50 point
Dato : 16-08-04 15:22

Hejsa

Hvis du bor langt væk fra andre muligheder, så kan du via http://slankigen.webbyen.dk fra på søndag melde dig til et gratis slankehold der for første gang bliver afholdt via Internettet. Kig ind på søndag eller i løbet af næste uge hvis du er interesseret. Opstart er mandag den 30. august og forventet varighed indtil den 24.12.

mvh

Henning

Godkendelse af svar
Fra : ladies

Dato : 21-08-06 22:05

Tak for svaret henningborchert.