/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hidden tracks
Fra : Melander
Vist : 475 gange
50 point
Dato : 11-08-04 21:09

Hejsa..

Er der nogen der ved om der er en side hvor man kan finde ud hvilke kunstnere der har lavet "hidden tracks" på deres album, og hvad albums det er også..

eks. robbie williams " life thru a lens" er der 2 ekstra på, hvis man lader den sidste sang nummer 12 kører videre, kommer der efter nogle minutter en sang mere, og igen efter i alt 28 minutter en til...

melander

Kommentar
Fra : gobling

Dato : 11-08-04 22:05

Hej.

Hvis du går ind på http://www.gracenote.com/music/ .. så kan du slå albummet op og se alt info omkring den.. CDDB er en international musik database, hvor alle kunstner, albums og tracks er registreret.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 11-08-04 22:07

prøv at se på
www.hardforum.com/showthread.php?t=775953
Derudover er der flere sider hvis du bare søger på : hidden tracks på google

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-08-04 22:18

Jeg ved ikke om du kan bruge dette til noget, men (hidden track) på Life Thru a Lens skulle hedde Hello Sir
http://www.poplyrics.net/waiguo/pop/robbiewilliams/

Der er også noget at læse her http://www.canoe.ca/JamAlbumsW/williams_robbie_lens.html

Men søg på Google "Life Thru a Lens+hidden track+Robbie Williams

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 60 point
Dato : 11-08-04 22:21
Kommentar
Fra : Melander

Dato : 11-08-04 22:22

øhhh ans.....jeg ved godt den på r.w. er der, der er faktisk 2.......det var bare et eks. hvis ikke folk vidste hvad jeg mente....

Kommentar
Fra : dova

Dato : 11-08-04 22:24

Jamen det link jeg henviser til, det er sådan en forumside hvor en masse har skrevet hvilke Cd-er der er hidden tracks på, så der kan du finde nogen.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-08-04 22:32

Det må du undskylde Melander

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 11-08-04 22:44

gør ikke noget ans

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 12-08-04 10:12

http://www2.memlane.com/jmilner/stairwaybackwards.htm

Det er vel også en slags hidden tracks? eller budskaber

Kommentar
Fra : jeko80

Dato : 12-08-04 13:05

Prøv at gå ind på www.eegs.com, og se under > music > albums
Der er masser.... det er desuden en knald go' side, med skjulte budskaber og andet sjov i bl.a. film, computerspil og musik

Kommentar
Fra : jeko80

Dato : 12-08-04 13:05

Prøv at gå ind på www.eegs.com, og se under > music > albums
Der er masser.... det er desuden en knald go' side, med skjulte budskaber og andet sjov i bl.a. film, computerspil og musik

Godkendelse af svar
Fra : Melander

Dato : 21-05-05 00:04

Tak for svaret ans.