/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
PHARMAPOST
Fra : Grissebassen
Vist : 672 gange
50 point
Dato : 11-08-04 20:38

Hej.
Jeg ville egentligt lige høre om der er flere end mig der har fået et brev fra PHARMAPOST om nogen piller som kan ændre ens stofskifte? Hvad havde i tænkt jer at gøre? Bestille det, eller smide brevet ud... De siger man jo kan få penge igen hvis de ikke virker!!!!
Venlig Hilsen
Grissebassen

Kommentar
Fra : dova

Dato : 11-08-04 20:49

Lad være med at hoppe på sådan noget reklamefis
Den eneste grund til at ændre på stofskiftet er hvis der er lægelige grunde til det, og det kræver receptpligtig medicin.
I bedste fald virker de der ikke, eller de viser sig at kunne skade.
Du tænker garanteret på, om de kan forhøje stofskiftet så man taber sig.......men så let går det desværre ikke.
Men allerbedst, spørg din læge om hvad det er for piller.
mvh dova

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 11-08-04 21:14

Som dova skriver: I bedste fald virker det ikke, i værste fald er det skadeligt. Der er (desværre) ingen genvej til at tabe sig. Alle de fidusbreve får du, fordi du på et eller andet tidspunkt har reageret på en annonce eller lign. om et middel til at tabe sig. De sælger adresserne i dyre domme til andre fidusmagere. Og selv om de skriver, du får pengene tilbage hvis det ikke virker, får du sikkert ingenting. De vil finde en eller anden ting du skulle have gjort/ikke gjort, for at de virker. Og på formodentligt alle fiduserne er der et motionsprogram. Og det du taber, taber du dig af motionen, ikke "vidundermidlet".
Jeg har også følt mig fristet mange gange, og nogle gange givet efter for fristelsen, men det er altid det samme: Fis i en hornlygte.
Hvis du vil tabe dig, så se på vægtkonsulenternes eller vægtvogternes hjemmesider. I hvert fald hos vægtkonsulenterne taber man sig en masse, hvis man følger deres madplan.
Hillsen Jette

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 11-08-04 22:40

i den grad enig med dova og jernladyen...
aasenissum

Kommentar
Fra : mango

Dato : 11-08-04 22:49

ja jeg er også helt enig med de øvrige. Hvad hedder de piller?
Venligst sus

Accepteret svar
Fra : aasenissum

Modtaget 50 point
Dato : 12-08-04 00:03

er først lige nu nået til de reklamer, som kom i dag. JA, der var pharmapost. det er rystende, hvad de prøver at bilde godtroende folk ind. FEDTET SMELTER SOM DUG FOR SOLEN!! FORVANDLER FEDT TIL VAND....! SOM SKYLLES UD AF DIN KROP, LITER EFTER LITER! 23 kilo på en måned, 8 kg på 7 dage, det er nærmest kvalmende at læse om.
det vi plejer at gøre med sådanne ting er, at putte hele baduljen i svarkuverten, som så sendes UDEN porto. min - i dette tilfælde - snavsede sjæl frydes så over, at der er noget, som hedder strafporto. plejer dog lige at sikre mig, at vores adresse ikke figurerer nogle steder.
altså kære grissebasse, desværre er der ingen genveje, lyt til en erfaren kvinde, som langsomt har tabt sig 22 kg uden nævneværdigt besvær. og hun mangler stadig en del.
venligst
aasenissum

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-08-04 00:13

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-08-04 00:15

Der burde være en lov der forbød den slags , ja altså ikke det geniale påfund med at sende retur

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 12-08-04 00:30

Fuldstændig enig. Det er nøjagtigt det samme som de såkaldte clairvoyante der skriver, at de kan da lige fortælle en de rigtige tal til lotto. Man skal bare lige sende 3-500 kr først. Der var en der blev ved. Til sidst skrev jeg til hende, at hvis jeg fik et eneste brev mere fra hende, blev hun politianmeldt. Siden har jeg ikke hørt en lyd - hverken fra hende eller andre såkald t clairvoyante.
Hilsen Jette

Godkendelse af svar
Fra : Grissebassen

Dato : 12-08-04 22:28

Ha Ha Ha.... Ja det tror jeg også jeg vil gøre... =) Hehe tam for svaret, så er jeg da ikke ene om at få deres fine breve....
Hilsen Grissebassen

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 12-08-04 23:03

tak for det muntre selskab, og en portion points kan man jo altid bruge og være lidt stolt af.
venlig hilsen til jer alle
...aasenissum

Kommentar
Fra : dova