/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Hjælp hvor kan jeg finde... ?
Fra : BXTC
Vist : 550 gange
100 point
Dato : 09-08-04 14:35

Hej, jeg lidder efter et bestemt Casio ur der har vare mærke: WVA-105HDE-1AVER, jeg mistede det da jeg var på ferie og vil gerne have det samme ur! Hvor kan jeg finde det på nettet, og det skal kunne gøres på efterkrav da jeg ikke bruger mit kort på nettet!

Tak for hjælpen ( 100p )

Ps. Uret kan ses her http://www.casio-europe.com/euro/watch/waveceptor/wva-105hde-1aver/
Pps. Har fundet uret på http://www.web-ur.dk/shop/ men da de ikke sende på efterkrav kan dette ikke bruges!

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 09-08-04 14:56

Han du ikke få www.web-ur til at sende dig et giro indbetalingskort, og så forudbetale på den måde??
Så skal de ikke sende pr. efterkrav, og du kan betale i bank eller på posthus.

MVH

Kommentar
Fra : eddie_skov

Dato : 09-08-04 20:40

Hvorfor ikke bare gå ned i den nærmeste Kvickly ?

Kommentar
Fra : HOTSHOP1

Dato : 14-08-04 19:58

Jeg har handled med firmaet ved at betale forud til deres bank konto.

Annuller spørgsmålet
Fra : BXTC

Dato : 09-03-06 23:26

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål