/ Forside/ Karriere / Job / Fjernarbejdsplads / Spørgsmål
10  soeren 0
Bekendtskaber i Brasilien
Fra : polle63
Vist : 1321 gange
50 point
Dato : 09-08-04 08:15

Mon der skulle være nogle her, som har nogle bekendtskaber i Brasilien, de må meget gerne kunne snakke Dansk men er ingen betingelse, hvis de snakker Engelsk kan dette også gå, jeg er bare ikke så stærk i mit Engelsk så det er noget jeg vil prale med.

Accepteret svar
Fra : nullerbullerpige

Modtaget 50 point
Dato : 09-08-04 12:31

jo da... hvad tænker du på da??

Kommentar
Fra : polle63

Dato : 09-08-04 15:58

Det er fordi jeg gerne vil have noget forretningsmessigt op at køre i Brasilien, Wgi har lavet aftale med den Brasilianske regering, med at Wgi. bliver det officelle spillested på internettet i Brasilien, og regeringen vil reklamere for det i september, så ville det jo være rart, at have nogle sælger udlært i koncetpet inden

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 09-08-04 19:39

Det tror jeg så desværre ikke jeg kan hjælpe dig med.... :o/

Godkendelse af svar
Fra : polle63

Dato : 09-08-04 21:11

Tak for svaret nullerbullerpige.