/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Scannere! Hvad skal man købe?
Fra : lillegum
Vist : 449 gange
200 point
Dato : 06-08-04 18:10

Kære brugere!

Jeg leder efter en scanner. Ja. Det var vidst det! Hvad skal man lede efter? Nogen gode tips? Svar eller tips giver 150 points! Bare kom med svarene!

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 06-08-04 18:35

Har selv 2 stk. HP og er godt tilfreds, især er softwaren nem at have med at gøre.
Har ikke haft problemer med hverken det eller det andet (hardware/software). Installationen er fuldstændigt smertefri.

MVH

Kommentar
Fra : jtlaursen

Dato : 06-08-04 18:59

Hvis du leder efter en kombimaskine, altså printer og skanner i ét, så kan jeg klart anbefale HP.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-08-04 19:21

Jeg har en medion (Aldi) som også kan scanne Dias i medfølgende holder.
Rimelig nem at indstallere.
Eyvind.

Kommentar
Fra : lillegum

Dato : 06-08-04 21:31

Tak for jeres hjælp! Når jeg ved hvilken printer jeg vælger, får det bedste svar pointene.. Det bliver inden for de næste 2-3dage. Tak.

Kommentar
Fra : Karl_Smart

Dato : 06-08-04 21:33

Jeg har en HP multiprinter og den kører fint - ellers skulle canon vist også være gode til skannere..

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 07-08-04 10:25
Accepteret svar
Fra : Carsten_Poulsen

Modtaget 200 point
Dato : 07-08-04 13:01

Jeg vil anbefale dig en Canon scanner - den er billigere end en tilsvarende HP, lige så stabil og leverer et bedre resulat.
Hvis du lægger mest vægt på lav pris, kan du vælge en CanoScan 3000.
Hvis du lægger mest vægt på høj kvalitet, kan du vælge en CanoScan 5000F.
De mest attraktive priser finder du på www.edbpriser.dk/Showsubcategory.asp?ID=38

Kommentar
Fra : lillegum

Dato : 09-08-04 15:28

Der er nyt fra fronten! Scanneren skal hermed kunne bruges til at scanne frimærker.. Det er et af hoved-formålene, og da det jo kræver at scanneren kan gå i detajler, hæver jeg lige pointene med 50.. Give me some!

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 16-08-04 00:34

Hej lillelgum. Jeg benytter hewlet pachard 4570c. Supermaskine, lidt dyr men så får du altså også mange muligheder. Perfekt til diasbilleder o.l, dermed også frimærker. Nem og smertefri installation. Prøv at studere linket her: http://h10010.www1.hp.com/wwpc/dk/da/ho/WF02a/2211-2531-2533.html

Held og lykke!

Godkendelse af svar
Fra : lillegum

Dato : 01-02-06 10:05

Tak for svaret Carsten_Poulsen.