/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Sandybell
Fra : TariLiex
Vist : 849 gange
15 point
Dato : 25-06-02 17:33

Hej

Er der nogle der ved hvor man kan købe Sandybell film henne?
jeg mangler 6 og 7

Accepteret svar
Fra : Harbo21

Modtaget 15 point
Dato : 25-06-02 21:55

Gå ned i til din lokale vidio forhandler og få ham til at bestille dem hjem til dig..
Håber det hjælper.

Kommentar
Fra : Picasso

Dato : 26-06-02 17:54

Er der ikke opgivet et forlag på bagsiden af de andre film... det må der være... sådan skaffede jeg en spansk film, ved at kontakte forlaget altså. Ellers er det også en god ide at gå på biblioteket eller en boghandler for at bestille bøger og film hjem... det er jo det de arbejder med til hverdag... jeg fandt da i hvert fald ud af at vores skolebib. kunne klarer meget.

Håber du finder dem, så du kan få en komplet samling.

MVH. Picasso

Kommentar
Fra : hookerwaitress

Dato : 27-11-02 10:23

Jeg ville meget gerne vide, om TariLiex har haft held med at finde filmene?! Hvis ja, hvordan?

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 27-11-02 15:16

Det har jeg desværre ikke... Jeg ved ikke hvordan jeg skal finde dem

Kommentar
Fra : hookerwaitress

Dato : 04-12-02 16:44

Jeg har lige været nede i en Fona, hvor jeg så Sandybell 1, de har lovet at skaffe mig resten, dvs op til 10! Derfor kan det altså godt betale sig at gå ned i den slags butikker! Prøv det, hvis du stadig er interesseret i filmene TariLiex!

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 07-12-02 22:43

hvad koster de så?

Kommentar
Fra : christaudt

Dato : 14-04-04 17:32

jeg søger selv efter filmene.. men jeg har op til 10, og vil gerne vide, om der findes flere, for jeg synes at det er en sær slutning! jeg mangler også 6'eren..

Kommentar
Fra : Bifkim

Dato : 12-05-04 22:57

Hej
Man kan købe dem i Videonetto her er et link til dem:
http://www.videonetto.dk/?vis=11012&a=1&b=sandybell

Mvh
Bifkim