/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
gejl til knaLLERT?
Fra : mikkelgj1
Vist : 1469 gange
70 point
Dato : 22-07-04 17:36

hvor kan jeg finde gejl til min knallert? suzuki k50? ......altså gejl som dioder/lys/horn og andet sjovt?

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 22-07-04 17:59

Mske hos www.thansen.dk

Kommentar
Fra : mikkelgj1

Dato : 22-07-04 18:27

nej.. der er ikke noegt fedt... og det de har har jeg tænkt på men det er for kedeligt

Kommentar
Fra : knallert_crazy22

Dato : 22-07-04 20:46

spørgsmålet er om dit batteri kan holde alt det igang..?? så tager den en smulestrøm fra for-baglys-??
men ellers:
www.dioder.dk
www.west-import.dk

Kommentar
Fra : mikkelgj1

Dato : 22-07-04 23:07

jamen mit batteri er volt ! ikke 12

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 23-07-04 13:27

Nej det er 6 Volt.
Og du kan ikke forvente at den kan trække noget videre af gejl, da den ikke lader ret meget, og batteriet vil løbe tomt på 0,0.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 24-07-04 23:31

Det er sku da kun scooter drenge der bruger lysdioder. Nej spøg til side, En knallert skal efter min smag ikke geles med den slags, men lysdioder er da rimelige billige hvis man kan få dem til 6 volt.

Man skal altid fokuser på det der er specielt for køretøjet, en knallert har store hjul, Hvis du har penge så brug dem på en racer-baggaffel samt et sæt cross-støddæmper gerne 340 mm, og til sidst et kraftig bagdæk gerne 325-350. Og så prikken over I’et en anderøv. Så har du en rå maskine.

Mvh. Peter

Ps. Pas godt på din maskine. En rigtig knallert er meget eftertragtet.

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 70 point
Dato : 24-07-04 23:56

Her får du dioder mm, til 6Volt:
http://www.raunholt.dk/
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : mikkelgj1

Dato : 02-08-04 23:20

til rpje, Det har jeg allerede.. :D hehe

Godkendelse af svar
Fra : mikkelgj1

Dato : 07-08-04 10:25

Tak for svaret pallebhansen.

Kommentar
Fra : stump123

Dato : 04-05-05 16:36

Køb dig en anderøv, du kan få malet din tank samt dine sideskjolde!