/ Forside/ Interesser / Videnskab / Filosofi / Spørgsmål
10  ans 370
HVORDAN Kan man lege?
Fra : danielskovmand
Vist : 636 gange
10 point
Dato : 22-07-04 03:06

hvordan kan man lege, hvis man er omkring de 20 og har en hobby hvad skal man så lave i sin fri tid???

Accepteret svar
Fra : Toupie

Modtaget 20 point
Dato : 22-07-04 03:11

Man kan stille en masse spørgsmål på Kandu og få en masse brugere til at debattere, for så til sidst at kalde dem adfærdsvanskelige.........det er da at lege, så du er da vist allerede i gang

// Toupie

Kommentar
Fra : danielskovmand

Dato : 22-07-04 03:16

tja der skulle da ske noget ikke?

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 22-07-04 03:17

jow jow det ses tydeligt

Godkendelse af svar
Fra : danielskovmand

Dato : 22-07-04 03:17

Tak for svaret Toupie.

Kommentar
Fra : leonard

Dato : 23-07-04 10:24

Jeg ville filosoferer enten liggende på ryggen en sommerdag under en klar sol meden jeg former mine tanker efter skyernes former - eller om vinteren med en gå-
tur i en park eller en skov o.lign. !
Hvem siger egentligt,at det er forkert at dovne? Og hvad er dovenskab? Forresten
findes der en udemærket lille bog fra 1830´erne,som hedder "Retten til dovenskab".
Den kunne måske give dig nogle ideer.