/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
slankeuppe og fedtfattigt brød -opskrift~
Fra : ladies
Vist : 1384 gange
70 point
Dato : 21-07-04 17:51

hejsa er der nogle der har opskrift på en slankesuppe-og noget fedtfattigt brød(alle slags) alle slags opskrifter der kan bruges til at spise når man skal tabe sig modtages med kyshånd-så jeg har lidt at vælge imellem
edith evt send til mail ladies@pc.dk

Accepteret svar
Fra : Jernladyen

Modtaget 80 point
Dato : 21-07-04 18:27
Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-07-04 18:53

Suppen er ikke så svær:
Kog en suppe på magert oksekød og varier med forskellige grøntsager efter hvad du kan lide

Kommentar
Fra : asim1

Dato : 21-07-04 20:02
Kommentar
Fra : SonjaAS

Dato : 21-07-04 20:09

Her er et godt brød:

Borglunds madbrød 2 ovale eller 4 flute

50 g gær
1 liter koldt vand
1 spsk salt
1 dl klid
2 dl havregryn
cirka 1350 g hvedemel
Rør gæren ud i lidt af vandet. Tilsæt resten af ingredienserne og ælt til dejen slipper skålen. Drys et tyndt lag mel over dejen og dæk den med et klæde. Lad den hæve cirka 2 timer.
Slå dejen ned og ælt den igennem, eventuelt med mere mel. Form dejen til 2 ovale brød eller 4 flutes lige så lange som bagepladen.

BRØD: efterhæver 1 time, snittes og bages nederst i ovnen ved 275 grader i 10 minutter, derefter sænkes varmen til 200 grader, og brødene bager yderligere cirka 20 minutter.

FLUTES: snittes, hæver til dobbelt størrelse (30-45 minutter), pensles med vand og drysses med havregryn. Bages midt i ovnen ved 250 grader i 15-20 minutter.

mvh Sonja

Godkendelse af svar
Fra : ladies

Dato : 22-07-04 09:00

Tak for svaret Jernladyen.

Kommentar
Fra : ladies

Dato : 22-07-04 09:04

hej allesammen tak for jeres svar, jeg ville gerne acceptere alle de gode svar jeg har fået, men det kan jeg jo desværre ikke lader lige spørsmålet stå,da jeg er meget motiveret for at tabe mig nu og gerne vil have så mange varianter som muligt
knus til jer alle