/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Keder i jer???????????
Fra : gittesh
Vist : 544 gange
245 point
Dato : 19-07-04 08:33

I må have et kedeligt liv når i kan hidse jer så gevaldigt op over småting som point i et skide websystem.......Få jer dog et liv

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-07-04 08:41

hvorfor satser du så , så lavt.
du en joke

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-07-04 08:43

Var det ikke dig der spillede med i radisserne

Kommentar
Fra : eddie_skov

Dato : 19-07-04 08:45

det må da være dig der keder dig... at point i dette skide websystem får dig til at snyde

Kommentar
Fra : skovfogeden

Dato : 19-07-04 08:47

Spændende hvem der får de 195 point ...

Kommentar
Fra : gitteshansen

Dato : 19-07-04 08:51

Pas på blodtrykket.............................

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-07-04 08:53

Så er det jo givet!

Lidt grimt at more sig på bekostning af de der solbrændte piger, synes du ikke Gitte?

Kommentar
Fra : gitteshansen

Dato : 19-07-04 08:57

solbrændte??????????????? Hvad mener du

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-07-04 08:58

Er du fuldstændig fat'svag?

Kommentar
Fra : gitteshansen

Dato : 19-07-04 08:59

måske

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-07-04 09:03

http://www.kandu.dk/dk/spg/45300

Du er åbenlyst ikke den skarpeste kniv i skuffen.

Hvad er formålet med den slags pis? Jeg ser ingen grund til at lave pis med emnet. Idet du ikke har oprettet dig som superbruger, kan du ikke give dig selv point!

Så hvad er det lige du vil??????

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-07-04 09:04

gittte I forstå da at skaffe jer venner
kik under 'andet helbred' og søg 'personlighed'
der finder du nok dit svar.
ellers prøv www.neglesvamp.dk

ER I gift ?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-07-04 09:44

Citat
"I den sidste ende er det bedre at blive hadet for hvem, du er, end at blive elsket som værende en, du ikke er."
(Andre Gide)

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-07-04 10:12

Hej gittesh
Grunden til at nogen hidser sig op som du siger, er sikkert at det har været et problem herinde i den seneste tid, med folk der opretter flere profiler.
Både med henblik på snyd, og direkte med formålet at tilsvine andre brugere som har en anden mening,
Og med hensyn til den vits der omtales, er det ulovligt her på siden at komme med udtalelser og hentydninger om bestemte befolkningsgrupper, som kan opfattes racistisk.
Så det er ikke bare dig folk hidser sig op over, men mere måden du "arbejder" på her på siden.
Hvis du deltager i den almindelige debat uden det pjat med at svare på egne spørgsmål, er der sikkert ingen der hidser sig op over dig.

Kommentar
Fra : 25

Dato : 19-07-04 10:53

NEJ jeg keder mig ikke, hvis jeg gjorde så lavede jeg noget andet end at være på kandu.dk, det er utroligt så meget der kan ske på kort tid, det er alt efter hvordan de forskellige er her ikke?

Kommentar
Fra : the_expert

Dato : 19-07-04 10:56

måske hidser jeg mig ikke op over dig gitte måske bliver jeg bare ophidset

Kommentar
Fra : Invinsible

Dato : 19-07-04 11:37

Åhh Gud den der Dova. BVADR

Racisme mig her og racisme mig der. Skulle blondinevittigheder så også være underlagt SL 266 c. KLOVN (kvalmesmiley)

Og hvad med dig Expert - Sidder du lige og får en formiddags "stand up dreng" på ¿(GRINER) Herre du milde, skal der ikke mere til ¿

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-07-04 11:52

Hvis du læser den kommentar fra Invinsible
Forstår du sikkert hvad vi mener med profiler der kun har til formål at tilsvine andre medlemmer.

Kommentar
Fra : 25

Dato : 19-07-04 11:57

Der er et ordsprog der siger:"intelligente mennesker keder sig aldrig".

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 19-07-04 12:07

Invinsible>> Lad være med at citere love når du kløjs i bogstaverne

Kommentar
Fra : 25

Dato : 19-07-04 12:08

Stadig er spørgsmålet: KEDER I JER?

1. at gitte har oprettet sig 2 gange?
2. at gitte kan give sig selv point?
3. hvad er formålet med gittes spørgsmål?
4. hvem taler om racisme?

Dette er en opsamling, hvis jeg har forstået de forskellige indslag.

Kommentar
Fra : Invinsibel

Dato : 19-07-04 12:20

Man gør hvad man må!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-07-04 12:28

25 >
Racismespørgsmålet kan du se her www.kandu.dk/dk/spg/45300

Det er "kun" en dårlig vits, så direkte racisme er der sådan set ikke tale om (kan måske opfattes som af nogen)
Formålet med gittes spørgsmål er, at hun ikke kunne forstå hvorfor nogen bliver sure over de dumme vitser/gåder-spørgsmål som hun selv svarer på med sin anden profil.

Kommentar
Fra : 25

Dato : 19-07-04 13:52

dova

ok. så er jeg mere med, jeg forstod ikke helt hvad der foregik, jeg kigger lige på dit link.

Kommentar
Fra : 25

Dato : 19-07-04 14:06

dova ja, jeg må sige det er en dum vits, og hun så har en dobbelt profil,og tillader sig at give sig selv point, det er da fusk. vi må håbe hun har en flov smag i munden, det er i hvert fald ikke meningen med fuskeri i kandu.

Så kan jeg bedre forstå alle de kommentarer, som de forskellige er kommet med. Så kan man jo hurtigt score point, især ved egen hjælp. Hm. ;-(

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-07-04 14:13

Det skægge er netop hun ikke scorer point idet begge profiler er alm brugere.

Kommentar
Fra : calista

Dato : 19-07-04 14:22

Underligt, at Gitte1 og 2 ikke kommer med flere kommentarer!!
Vitsen der hentydes til, er lige på grænsen. Den vil måske falde i god jord, et andet sted, men at lægge den ud i et "offentligt" forum, er for lamt! Og så er det iøvrigt et emne der, efter min bedste overbevisning, ikke skal spøges med. De stakkels piger, skamferes og ødelægges for livet!

Kommentar
Fra : 25

Dato : 19-07-04 14:24

3773 så forstår jeg ikke hvad pointen er for hende, det skulle jo være superbrugerne der skulle svare på hendes spørgsmål.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-07-04 14:45

Det gør vi andre heller ikke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Der er faktisk hverken hoved eller hale i den der.

Accepteret svar
Fra : Flash77

Modtaget 245 point
Dato : 23-07-04 17:12

Spørgsmål: I må have et kedeligt liv når i kan hidse jer så gevaldigt op over småting som point i et skide websystem.......Få jer dog et liv

Svar: Pas på blodtrykket.............................

Godkendelse af svar
Fra : gittesh

Dato : 24-07-04 09:15

Det var jo lige mine ord.
Tak for svaret Flash77

Kommentar
Fra : gittesh

Dato : 24-07-04 09:15

Nu har de noget at skvadre om igen....................HA

Kommentar
Fra : mr.mystisk

Dato : 09-10-04 18:39

stener hey det minder mig om www.jegstener.dk giver jer lige lidt udtryk:sten burrin d´oh