/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Titel på ny pop-sang?
Fra : 1HolM1
Vist : 480 gange
200 point
Dato : 14-07-04 12:50

Leder efter en rimelig ny popsang, som jeg har hørt op til flere gange i radioen for tiden. Men jeg har desværre ingen anelse om hvem der har lavet nummeret eller hvad titlen på sangen hedder. Det er en kvindelig sanger som synger, men jeg har svært ved at tyde det. Muligvis bliver der sunget noget med:
"Never regret - to sing sing a sing"
...og i omkvædet noget lignende:
"in my waaaay..."

Håber på hjælp, på trods af jeg ikke kan give bedre info end dette...

På forhånd tak! :)

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 14-07-04 14:30

Hvilken radio har du hørt den i.???

Hvis det er P3 og du kan huske dag og tidspunkt kan du på P3´s hjemmeside se de numre de har spillet den pågældende dag.

Ellers må du host op med lidt flere oplysninger.

Accepteret svar
Fra : taliskoko

Modtaget 200 point
Dato : 14-07-04 14:30

Hvilken radio har du hørt den i.???

Hvis det er P3 og du kan huske dag og tidspunkt kan du på P3´s hjemmeside se de numre de har spillet den pågældende dag.

Ellers må du host op med lidt flere oplysninger.

Kommentar
Fra : 1HolM1

Dato : 14-07-04 18:36

Ved ik hvilken radiostation den bliver spillet på, desværre... men det er i hvert fald en station som køre med konstant musik uden afbrydelser af reklamer osv.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 14-07-04 22:59

Den eneste jeg lige kender der gør det er Sky Radio, og jeg mener ikke de har playlister. Du må lytte bedre næste gang og evt. skrive noget ned hvis der er speaker på...

Kommentar
Fra : mato02

Dato : 16-07-04 05:03

Er det en stille sang eller en med noget mere gang i?

Kommentar
Fra : 1HolM1

Dato : 16-07-04 10:50

Hmm... svært at sige præcist - men den er vel middel i forhold til stille/gang i den...

Kommentar
Fra : 1HolM1

Dato : 17-07-04 18:13

Arrh :)
Fandt den sku!

Til andre interesserede hedder den jeg søgte:

Bérénice - I'm Proud

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 17-07-04 20:14

kanon der...

Godkendelse af svar
Fra : 1HolM1

Dato : 17-03-06 11:23

Havde helt glemt mit indlæg, men på trods af jeg selv fandt sangen skal pointene vel alligevel gives. Tak for svaret og for oplysningen til taliskoko.