/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
Speedsteam konfiguration til andet netvæ~
Fra : kr
Vist : 365 gange
20 point
Dato : 19-06-02 23:09

Jeg har en speedstream router 2601, og vil gerne forbindes med netværket på min arbejdsplads. Jeg har fået en fast IP af min systemadm, men hvordan skal jeg sætte min router op. Jeg bruger WindowsXP. Serveren på min arbejdsplads er en NT 40

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 19-06-02 23:15

Hvordan skal forbindelsen til arbejdet foregå ??

via opkald til deres modempulje eller over internettet via din egen ADSL forbindelse ?

Når du snakker fast ip fra din systemadministrator, mener du så den adresse som din arbejdsgivers server har ??

Fordi du skal koble op mod din arbejdsgiver skal du intet rette til i routeren, den har intet med din arbejdsgiver at gøre, udover at din forbindelse går igennem denne.

Kommentar
Fra : kr

Dato : 19-06-02 23:30

Jeg regnede med at jeg kunne få forbindelse via min egen ADSL, men det er måske ikke muligt.

Før havde jeg et alm. modem, og det gik fint når jeg ringede op på dette.

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 30 point
Dato : 19-06-02 23:01

Wed, 19 Jun 2002 21:08:36 GMT, skrev "kr" <kr.news@kandu.dk>:

>Jeg har en speedstream router 2601, og vil gerne forbindes med netværket
>på min arbejdsplads.

news:dk.edb.netvaerk er gruppen til dine spørgsmål.

med venlig hilsen
Knud
--
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?
Du kan læse alt om de forskellige grupper på
http://www.usenet.dk/grupper.pl
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Godkendelse af svar
Fra : kr

Dato : 20-06-02 07:34

Tak for svaret Knud Gert Ellentoft.

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 20-06-02 08:09

Knud gert Ellentoft.....

Hvilket svar at give manden når hans indlæg er på kandu, engang imellem kan man godt svare isetdet for bare at henvise til alt muligt andet.

Det er da ikke et svar han kan bruge til en skid

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-06-02 07:07

kr skriver:
>
> Jeg har en speedstream router 2601, og vil gerne forbindes med netværket
> på min arbejdsplads. Jeg har fået en fast IP af min systemadm, men
> hvordan skal jeg sætte min router op. Jeg bruger WindowsXP. Serveren på
> min arbejdsplads er en NT 40??E~1\ADMINI~1

Hvad er det du vil.

1 sætte routeren op på din arbejdsplads ?

2 lave en vpn forbindelse til din arbejdsplads ?

Klaus
--
Se på http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
det er Modelbane Europas hjemmeside
Modeltog, NE2 internetopsætning og andet:
http://home6.inet.tele.dk/moppe