/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Glemt pinkode til reciever
Fra : mohammed50
Vist : 321 gange
50 point
Dato : 02-07-04 00:37

Hej
Jeg har en reciever som jeg har brugt et kort til i et år, nu har jeg købt et andet kort, som viser nogle andre kanaler, men for at søge på de nye kanaler skal jeg bruge en pinkode. Kan nogen hjælpe mig til at nulstille recieveren, altså en form for masterkode. Det er en Digibox 2 irdeto reciever. Eller måske noget andet der løser mit problem.

Tak på forhånd

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 60 point
Dato : 02-07-04 00:49

http://www.satcure.co.uk/tech/digicode.htm
På denne side står neden nævnte, jeg ved ikke om det gælder for din:
To perform a RESET press [TV] and then hold [select] and [red button] together for around two seconds (until the red light blinks twice). Now press 999 (red light blinks once for a long time and then twice quickly).

Her er forum: http://www.satellites.co.uk/php-bin/forum/archive/index.php/f-25
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : mohammed50

Dato : 02-07-04 01:04

Nej det virkede ikke lige på min

Godkendelse af svar
Fra : mohammed50

Dato : 09-05-05 11:56

Tak for svaret pallebhansen.

Kommentar
Fra : mohammed50

Dato : 09-05-05 11:58

Vil lige kommentere, at det palle sagde virkede ikke på min, bare så andre ikke prøver det samme hvis de har en magen til min. Det jeg skulle gøre var at hive strømstikket ud, og tæne det mens jeg holdte en knap nede i 10 sekunder, og så blev den nulstillet.