/ Forside/ Interesser / Hus og have / Til- og ombygning / Spørgsmål
10  McBobo 1070
Kan nogen anbefale et firma?
Fra : wibbi
Vist : 680 gange
120 point
Dato : 01-07-04 21:37

Vi skal have flyttet om på og renoveret vores køkken og bad. Desuden skal vi have nye vinduer i huset. Dvs. det indbefatter både vvs, murer, tømrer- arbejde. Jeg kunne tænke mig at høre om nogen har gode erfaringer med et bestemt firma, som kan lave det hele. Ordentligt! - og til tiden. I Amager/københavnsområdet.

Kommentar
Fra : return

Dato : 01-07-04 21:40

prøv dette her link der kan søges på det i søger http://www.bygogbolig.dk/index.php

Kommentar
Fra : return

Dato : 01-07-04 21:44
Kommentar
Fra : wibbi

Dato : 01-07-04 21:52

Jeg kender godt selv dette link. Det jeg søger er nogen med gode erfaringer med et firma.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-07-04 23:03

Hvorfor skulle en anbefaling fra nogen her ha en større troværdighed.
Jeg kunne jo anbefale en fupmager.

Kommentar
Fra : wibbi

Dato : 01-07-04 23:15

Tja, det kan du selvfølgelig have ret i, men alligevel..., hvorfor skulle de det?
Jeg håbede bare at én eller anden kunne anbefale nogen. Men det er måske ikke muligt.

Kommentar
Fra : hutlihut

Dato : 01-07-04 23:17

Ville du ikke tro på mig Teil eller hvad med Google geniet Return, der slynger hvad som helst ud. Måske skulle Kandu bare lukke for det er hutlihut det hele

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-07-04 23:21

Jeg kunne da finde på at anbefale en virksomhed mod betaling
hvis de fik arbejdet.

Kommentar
Fra : wibbi

Dato : 01-07-04 23:27

Selvfølgelig kunne du det. Ligesom alle andre herinde på Kandu bare kan skrive hvad som helst som svar på spørgsmålene. Men hvad er meningen med denne side, hvis man generelt skal mistro de svar man får???!

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 120 point
Dato : 01-07-04 23:35

Det vil altid være dyrere at få lavet alt det i en enterprise.
Du har lov til at be om tilbud fra tre firmaer.
Men mit råd er: del arbejdet op i kategorier og lad respetive firmaer lave det.
Køkken................vær forberedt på fejlleverancer/leveringstid/uforudsete udgifter.
Betal ikke hele beløbet på forhånd men lad en bank lave en betalingsaftale hvor de ikke får alle pengene før varen er ok.
Ingen anbefaling til noget bestemt firma.
Emesen.
PS. Med "sort" arbejde har du ikke hold i noget som helst, og det er ikke engang sikkert at det nu også er billigere.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-07-04 23:38

Nemlig wibbi, og du bruger sikkert din sunde fornuft til at vurdere kommentarerne.
Jeg er gør det selv mand og jyde så jeg kan desværre ikke hjælpe dig.
Fy.. Teil. Det tror jeg nu ikke at DU ville gøre.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 02-07-04 01:18

Jeg har selv haft håndværkere til at lave mit køkken.Jeg vil ikke anbefale snedkerene eller vvs firmaet.Kun til skræk og advarsel.Men elektrikeren kan jeg anbefale han er super dyktig, kommer til tiden,Holder aftaler; drikker ikke i arbejds tiden.Hurtig. Kabel mesteren Kennet Larsen. Tlf:40324130.
alimak

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-07-04 09:27
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-07-04 09:29
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-07-04 09:30
Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 02-07-04 10:42

Du kan også søge her:

http://firma.eniro.dk/query?what=ha&dir_area=&heading_begin=A&click_id=all_heading_from_yp

Min erfaring er små håndværksmestre der lever af mund til mund metoden, de er generelt billigere, deres arbejde er generelt bedre, da de netop lever af at andre anbefaler dem.
Store entrepanører er som sådan ligeglad med et arbejde for "den lille husstand", og hvis de giver et tilbud, kan du godt regne med at det er noget dyrere end den lille håndværker.

Du skal altid sikre dig et max. beløb, og gør endelig som emesen skriver, deponer pengene i banken, hvis der skulle vise sig at være fejl og mangler.

Jeg kunne godt anbefale nogle, men her skal man passe på, specielt hvis kvaliteten af arbejdet ikke står mål med forventningerne, og så kan man let blive hed om ørerne.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : tch

Dato : 02-07-04 11:20

her er løsningen - du skal bare kontakte Iver Jensen på 4731 3630 og de kan lave det hele med samme folk - et så lille job skal laves med tillid mellem parterne og sammen med en håndværker du kan stole på - i gennmgår det sammen, bliver enige om materialevalg og kvalitet og hvad der evt. kan opstå bag det eks. - evaluer efter nedbrydning så er der ingen overraskelser bagefter - om han har tid skal jeg ikke kunne svare på, men pt er han i Caribbean men er hjemme om ca 2 uger - MVH - TCH

Kommentar
Fra : tch

Dato : 02-07-04 11:22

han er godt nok fra Frederikssund - men arbejder udelukkende ud fra referencer fra mund til mund og kører derhen hvor der kan laves et ordentligt stykke håndværk - arbejder mange timer om dagen og ekstrem effektiv - mangler der en specialist på et område købes dette ind blandt bekendte så der er styr på tingene - MVH - TCH

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 03-07-04 08:50
Kommentar
Fra : traeterrasser

Dato : 29-07-04 20:14

prøvwww. traeterrasser.dk husk dobbelt rr og dobbelt ss mvh Steen

Kommentar
Fra : Gulvmanden

Dato : 27-11-04 20:11

Hej.

Prøv at kontakte os for et tilbud.

www.dansk-gulvteknik.dk

Kommentar
Fra : traeterrasser

Dato : 28-11-04 07:23

jeg kan kun anbefale mig selv og de håndværkere som jeg samarbejder med urer blikkenslager og elektrikker. jeg har en hjemmeside hvor du kan se hvad jeg laver.www.traeterrasser.dk eller træmanden.com.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-11-04 13:03

Siden hvornår er dette blevet er reklamebureau?

Godkendelse af svar
Fra : wibbi

Dato : 28-11-04 16:06

Tak for svaret emesen.

Kommentar
Fra : Gulvmanden

Dato : 28-11-04 16:29

Som svar til emesen.

Du er helt galt på den ! For det første må du indhente alle de tilbud du vil, og for det andet er det normalt billigere at få det lavet i en entreprise.

Man betaler heller ikke penge på forskud, eller laver en aftale med banken. Man bruger naturligvis et firma der holder sig til AB92. I AB92 er det skrevet hvordan en entreprise skal betales, og det om det er privat eller erhverv. Samtidigt får man også et firma der følger de regler der nu er at følge.

Så mit bedste råd til jer derude er, lad nu vær med at give "gode" råd om nået i ikke helt er klar over hvordan fungerer, og til jer andre lad være med bare at tage imod "gode" råd.

Hvis man bruger de firmaer der er tilmeldt i brancheforeningerne så får man reelle firmaer, men hvis man derimod vil spare den sidste krone og finde de allerbilligste firmaer på adresser der ikke er findes i kraken, så skal man nok passe på.