/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
annihjorth
Fra : Teil
Vist : 561 gange
50 point
Dato : 30-06-04 16:35

Med dit klarsyn burde du forstå at kandu ikke
er gratis reklamesøjle for din skumle virksomhed.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 30-06-04 16:38

Hvordan kan man love at ALLE modtager klarsyn??

Anni er vist ikke så seriøs som hun gerne vil give udtryk for

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 30-06-04 16:39

Hva' så med un-lock'erne, konkurrencesvar og ikke at forglemme Better Performance osv osv...?

Den eneste der nogensinde har fået klart forbud mod "gratis" reklame er Zonker. Ellers accepteres alt!

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 30-06-04 16:40

Jeg har da ikke reklameret ret meget

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 30-06-04 16:40

Inden i tæsker, så påstår jeg ikke nogen er skumle!!!!!!!!!!!!!

Nogen reklamerer bare, nogen mere end andre.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 30-06-04 16:41

Det påstår jeg heller ikke BP, men du har gjort det, ikk´?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-06-04 16:41

Det er tilladt at gøre nar af gratister.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 30-06-04 16:41

Ellers skal jeg finde linket til dig!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 30-06-04 16:43

OK Teil. Det lyder også lidt hokus pokus det der.

Men jeg kan da godt få øje på et par kandu'er med psykoser, der måske kunne få lidt nytte af det!

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 30-06-04 16:45

Kun en gang, og jeg har taget min velfortjente skideballe, men det var midt i Unlock bølgen, så jeg red bare med

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 30-06-04 16:46

Jow jow

Kommentar
Fra : annihjorth

Dato : 30-06-04 16:48

Jamen halløjsa for et oprør...
Det var ikke min mening. Jeg vil såmænd bare fortælle at jeg holder klarsynsaftener. Det må være op til den enkelte at vurdere, om det er hokus-pokus, psykotisk eller falskt. Så tag den rolig i debatten og slap af

Anni

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-06-04 16:51

Til gengæld for din gratis reklame er det vel fri entre´

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 30-06-04 16:52

Anni

Jeg vil da gerne vide hvordan du kan love at alle modtager klarsyn

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-06-04 16:53

Du gir vel en kop kaffe og en apelsinkage som 888 vil bage.

Kommentar
Fra : annihjorth

Dato : 30-06-04 16:59

Hej Better _P
Jeg lover at lave en såkaldt "Rading" på alle fremmødte, modsat så mange andre der laver klarsynsaftener, hvor der møder 250 folk op, og kun fire får noget med hjem. Derfor er der begrænset adgang til klarsynsaftener hos mig, da jeg selvsagt ikke kan lave readings på 250 folk på en enkelt aften. Håber det besvarer dit spørgsmål

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 30-06-04 17:01

Tjah, men der er jo ingen garanti for at alle får en klarsynsoplavelse, forstået på den måde at du jo ikke kan love at der er "opkald" til alle tilstedeværende

Kommentar
Fra : annihjorth

Dato : 30-06-04 17:05

Der er altid noget at fortælle et menneske. Jeg kan selvfølgelig ikke love at alle medbringer afdøde tilstedeværelser og lignende, men jeg kan love dig for, at alle får noget med hjem. En klarsynsaften er for mange folks vedkommende også noget de deltager i, alene for at opleve om den der laver klarsyn, virkelig "kan" noget. Det er utrolig forskelligt hvad folk medbringer af historier, problemer eller andet, så det er meget forskelligt fra person til person, hvad jeg har at sige

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-06-04 17:05

En firewall og et godt antivirusprogram tilrådes.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 30-06-04 17:07

Selfølgelig er der altid noget at fortælle alle mennesker, men je gvil vove at påstå at jeg i min egenskab af NLP terapeut kan ramme rigtigere end dig

Cold reading kan alle jo lære

Kommentar
Fra : Persillei

Dato : 30-06-04 17:11

Hvorfor langer alle ud efter Annihjorth? Hun tilbyder jo bare klarsyn... Herregud. I øvrigt mener jeg IKKE at NLP er nogen god terapi-metode, da det er meget langt fra at være et dybdegående værktøj, og derfor kun hjælper på overfladen...efter min mening.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 30-06-04 17:16

persillei

Nu var det ikke kvaliteten der blev talt om, og i det hele taget er det jo en helt anden diskussion, jeg vil dog medgive dig at visse terapeuter ikke kender deres begrænsninger og påtager sig opgaver hvor NLP er utilstrækkeligt, når det så er sagt, så findes der utallige eksempler på at de problemer mennesker løber rundt med ligger væsentligt tættere på overfladen end først antaget

Kommentar
Fra : Persillei

Dato : 30-06-04 17:19

Jamen vi er vist alle enige så

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-06-04 17:20

Nej vi er ikke enige persille

Accepteret svar
Fra : Persillei

Modtaget 60 point
Dato : 30-06-04 17:22

Ok. så hopper jeg ud af diskutionen og ser Oprah. Hyggenygge

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-06-04 17:30

Og reklameindslaget her er slut, lukker og slukker.
Persille får points og alligevel ikke.

Godkendelse af svar
Fra : Teil

Dato : 30-06-04 17:30

Tak for svaret Persillei.