/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Fonts / Spørgsmål
10  Bille1948 320
Hvilken font??
Fra : Iboga
Vist : 472 gange
50 point
Dato : 27-06-04 14:58

Hejsa.

Leder efter font navnet, som Catherine Bell er stavet med.

Pft

Iboga

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 27-06-04 15:02

Verdana 9

Kommentar
Fra : Iboga

Dato : 27-06-04 15:31

Kan du også henvise mig til et specefikt sted hvor jeg kan downloade den?

- Iboga

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 27-06-04 15:37

Har du den ikke i word?

Kommentar
Fra : Iboga

Dato : 27-06-04 15:39

nope, ikke Verdana 9, kun Verdana.

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 27-06-04 15:42

kan du ikke vælge størrelse af tekst i dit program.

Kommentar
Fra : Iboga

Dato : 27-06-04 15:44

Jo, men det ikke den skrift så.. troede du mente at det var den ver 9 af Verdana .. hehe.. Men det ligner ikke den font jeg leder efter.

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 27-06-04 15:46

Det er den din tekst her er gengivet efter.

Kommentar
Fra : Iboga

Dato : 27-06-04 15:54

HAHA.. Har fundet ud hvorfor vi taler forbi hinanden...
anyway, meningen var at man skulle kigge på billedet her: killings.subnet.dk.. Glemte bare at sætte min hp ind.. LOL

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-06-04 16:28

Den ligner lidt BernhardMod BT - findes i Publisher.
Emesen.

Kommentar
Fra : Iboga

Dato : 27-06-04 18:36

tak, men nej det er heller ikke den

- Iboga

Accepteret svar
Fra : Fnollerpige

Modtaget 50 point
Dato : 27-06-04 19:45

Hej er ikke sikker, men den ligner meget en font jeg engang havde .... den hedder papyrus, er kommerciel, jeg havde den dog engang et eller andet freewarested fra - der findes 12 typer og som sagt den ligner meget, men det kan du jo selv afgøre

se eks. på http://www.fonts.com/findfonts/detail.asp?pid=203883 og http://www.itcfonts.com/fonts/detail.asp?sku=ITC2277&AID=5673964&PID=1412557
Synes især e'er. l'er, stort B ligner... er *næsten* sikker på det er den ....

Skal nok hvis jeg kommer i tanke om hvor jeg fik fat i den som freeware kyle et link herind ...

Karina

Kommentar
Fra : Iboga

Dato : 27-06-04 21:48

Hej Karina.

Hold da op, det er jo helt vildt som den ligner. Jeg er faktisk sikker på at det er den..:D

Du må gerne skrive til mig hvis du kommer i tanke om hvor den fåes som freeware.. :)

Takker...

- Iboga

Godkendelse af svar
Fra : Iboga

Dato : 27-06-04 21:50

Synes den ligner på en brik.. både med i´et b´et og det hele.. smuk arbejde..

- iboga