/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Emesen..... 2 kr. for dit tip
Fra : ans
Vist : 555 gange
200 point
Dato : 23-06-04 21:30

Dit tip http://www.kandu.dk/dk/tip/8287 havde fortjent mere end 2**

Jeg er så træt af de brugere, der kommer med tip, som de selv kan tjene på.

Åhhhh ja, jeg skal jo stille et spørgsmål.

Hvorfor blev jeg ikke en af de udvalgte, der måtte bedøme dit tip?

Hilsen ans

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 23-06-04 21:36

ENIG

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 210 point
Dato : 23-06-04 21:39

Takker og bukker.
Det var fordi du ikke trykkede på linket og sendte 2 kr. til reference=103200
(han/hun bliver glad men du bliver ked af spam-reklamer.)

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 23-06-04 21:40

Sankthans på sitt bedste eller??

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 23-06-04 21:41

Sorry,glemte jo STOR SKÅL FRA MEG,

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-06-04 22:25

Ja ja ja, jeg ved at dette spørgsmål er skrevet i kategorien "vittigheder"
Hvis jeg nu fulgte de tip, der var om at tjene på den ene elle anden måde, hvem ville så være til grin???????????

I tip http://www.kandu.dk/dk/tip/8261 kunne jeg tjene penge på at tanke benzin senest tirsdag eller fredag formiddag, da listeprisen efter kl. 10.00 bliver ændret. Det lyder da meeeeget godt. Hvis nu listeprisen på benzin bliver sat ned efter kl. 10.00 har jeg så tjent noget???????????

Jeg kan tjene penge på e-reklamer, som jeg i forvejen gør alt for at undgå, men hvis jeg bruger det link, som brugeren henviser til, er det så mig, der har tjent noget, neeeeej, det er den pågældende bruger, som har skrevet tippet. Ja det ville have været en vittighed, hvis jeg havde brugt det link.

Og her http://www.kandu.dk/dk/tip/8285 kan jeg spare penge på "mærkevarer", der står bare ikke hvilket mærker, der er tale om. Jeg kan selvfølgelig få noget mere at vide ved at kontakte "brugeren" personligt. Hvorfor skal jeg dog det. Brugeren kunne da bare have skrevet den direkte kontakt til sælgeren. Næææææ nej, der skal tjenes penge først.

Jeg kan også leje film gratis i en periode, men igen skal jeg henvise til et "tip" fra en anden bruger.

Hvis det hele nu var så nemt, som de forskellige tip henviser til, så kunne vi alle sidde på vores flade eller runde og tjene en masse penge.

Hvorfor mon vi ikke gør det?

Hilsen ans

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-06-04 22:32

Du mangler sipelthen lidt humorrisisk sans for at kunne blive rigtigt til grin af alle dem som kunne tjene gode morsomme penge på dig..................nemlig.
Emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-06-04 22:38

Nå men jeg lukker nu.
Emesen.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-06-04 22:41

Min humoristiske sans rækker ikke så langt.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 23-06-04 22:56

Den må du fortelle meg emesen,kunne jo bruke en masse morsomme penge her,bare sig hva jeg ska gøre??,men bortset fra det er det jo sankthans,så SKÅLL,stor blir den,OG DYR HER

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 23-06-04 22:59

og du ans,du er vel ikke en af de utvalgte,ha ha,,,trist for deg

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 24-06-04 20:20

Tak for svaret emesen.

Jeg ville jo have sendt dig 2,- kr., men det kan jeg ikke. Jeg veksler lige til 200 pointøre, dem kan jeg nemlig sende.

Hilsen ans