/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Forlystelsesparker i England
Fra : rossie
Vist : 4810 gange
100 point
Dato : 20-06-04 16:39

Min familie og jeg skal til sydvest- og sydengland for at se og opleve noget her i sommerferien. Jeg er 13 år og kan godt lide, at der er lidt gang i den og at man ikke kun skal se historiske ting. Jeg tænkte om der ikke var nogle, som havde været i en kanonfed, sjovt, vild forlystelsespark i de dele af England. Der må rigtig gerne være et vandland i forlystelsesparken. Men, hvis der ikke er det, er det i orden. Eller rettere sagt: Hvad hedder Englands største forlystelsespark? Skriv gerne, hvad det koster at komme ind.

Hilsen Caroline

Kommentar
Fra : return

Dato : 20-06-04 17:08
Kommentar
Fra : return

Dato : 20-06-04 17:09
Kommentar
Fra : KathrineE

Dato : 20-06-04 17:13

Min kæreste er englænder og mener helt bestemt at Alton Towers er det bedste sted overhovedet. Deres hjemmeside er www.alton-towers.co.uk og der står al den information du - eller dine forældre har brug for! Der er også et vandland inkluderet!!!
Håber du får en god ferie

Kommentar
Fra : return

Dato : 20-06-04 17:14
Kommentar
Fra : return

Dato : 20-06-04 17:14
Kommentar
Fra : rossie

Dato : 11-08-06 22:34

tak skal I ha'...