/ Forside/ Teknologi / Hardware / Modem / Spørgsmål
10  bredker 320
Win2000 & Diva ISDN-modem!!
Fra : thomas5
Vist : 671 gange
40 point
Dato : 13-06-02 09:52

HAr haft ISDN i godt og vel 3 år nu.... Og har altid kørt med win98, og nu er jeg så gået over til win2000..

Problemet består såvidt i engang i mellem, så begynder telefonerne som er tilsluttet modemmet, at skratte, og komme med uregelmæssige hyletoner!! Men det går så over igen, men begynder så igen efter ca. 3-4 timer!! Og sådan foregår det i døgndrift!!

Bemærk, dette sker selvom at computeren er slukket!!!

Hjælp!!!

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 40 point
Dato : 13-06-02 20:00

jeg ville fejlmelde linien til TDC, eller hvem som nu er dit telefonselskab. For problemet er din linie.

Kommentar
Fra : thomas5

Dato : 14-06-02 08:46

Jo tak for det...

Men, det var noget af det første jeg gjorde, det var li'som det mest logiske to do!

Anyway, TDC (They Don't Care) sagde som sædvanligt!