/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Autokorrektur virker ikke i Outlook!?
Fra : kimze77
Vist : 422 gange
100 point
Dato : 14-06-04 12:29

Jeg har været nødt til at slå word fra som mail editor i min Outlook.

Efter jeg har gjort det, er autokorrekturen hold op med at fungere. Første bogstav bliver ikke længere automatisk rettet til stort og stavefejl bliver heller ikke fanget automatisk.

Jeg har tjekket at "Brug autokorrektur når word ikke er mail editor" og "ret første bogstav til stort" er markerede...

What to do?

Kommentar
Fra : Andreas1982

Dato : 22-06-04 19:49

Indstillinger -> stavekontrol -> foretag altid stavekontrol inden afsendelse

Kommentar
Fra : kimze77

Dato : 30-06-04 10:29

andreas: Det hjælper mig jo ikke videre i problematikken omkring autokorrekturen...

Kommentar
Fra : dorit

Dato : 30-06-04 11:02

Din meddelelse skal være i almindelig tekst eller RTF-format. I HTML-format virker det ikke (spørg mig ikke hvorfor).