/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Internet over nokia3510
Fra : mora99
Vist : 186 gange
40 point
Dato : 10-06-04 19:41

Kan man køre internet over nokia3510 eller er den for gammel ?

Jeg har et datakabel til den, men kan ikke finde programmet til at lave et modem ud af det.

Hvis den er for gammel, kan man så købe pcmcia kort med sim slots i og bruge dem i danmark ?

Kommentar
Fra : Henrik7500

Dato : 10-06-04 20:55

Hej der er ikke indbykket modem i den så det kan du ikke du kan se lidt om den her http://www.nokia.dk/phones/3510/features.php

Kommentar
Fra : mora99

Dato : 10-06-04 21:10

ok, kender du noget til cardbus/pcmcia kort med sim i ?
der kan bruges til net

Kommentar
Fra : Henrik7500

Dato : 10-06-04 21:11

Nej men hvis det er til e-mail kan du bruge wap funktionen til det

Kommentar
Fra : Rastafari

Dato : 13-06-04 15:51

De fleste pc-kort kræver data abonnement så det skal du lige undersøge først. Det er lidt mere indviklet hvis det IKKE er en bærbar pc du har. De bærbare er rimeligt nemme at få på nettet med et PC-kort. Læs evt. mere her.
http://www.nokia.dk/phones/enhancements/d211/