/ Forside/ Interesser / Dyr / Heste / Spørgsmål
10  jannie73 328
Dyrlæge søges ved Kristrup, Randers egne~
Fra : zippen
Vist : 3422 gange
70 point
Dato : 07-06-04 10:57

Kender du en god hestedyrlæge ved Kristrup/Randersegnen. Jeg mangler en der har specialiseret sig primært i Heste.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-06-04 11:14

Ham her har specialiseret sig i heste og lad dig ikke forlede af det med tandklinik, det er bare et speciale omkring heste.
http://www.hestetandklinik.dk/
eller
Dyrehospitalet Gl. Viborgvej ApS
Gammel Viborgvej 5, Over Hornbæk
8900 Randers
Tlf.: 86 43 39 33

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-06-04 11:20

P.S.! Jeg er nu lidt i tvivl om Gl. Viborgv ej (P. Hvass) stadig gør i heste, men ellers kan du prøve, at slå en dyrlæge op her: http://www.ddd.dk/
Du vil kunne finde såkaldte fagdyrlæger under find dyrlæge.

Accepteret svar
Fra : 270155

Modtaget 70 point
Dato : 10-06-04 14:04

Hej! Jeg har haft gode erfaringer med Poul Bollerup fra Gjerlev tlf:20704044

Kommentar
Fra : Julie18

Dato : 13-06-04 23:34

Jeg har også haft særdeles gode erfaringer med Poul Bollerup.... Så vidt jeg ved, så specialiserer han sig ikke direkte i heste, men han har selv nogle... og har altid fået perfekt, professionelt og hurtig service!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-06-04 12:15

Poul Bollerup har netop specialiseret sig efter en opdeling af klinikken i Gjerlev
http://www.hestedoktor.dk/

Godkendelse af svar
Fra : zippen

Dato : 06-07-04 04:32

Tak for svaret 270155.