/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Linux / Spørgsmål
10  BjarneD 875
win eller lilux
Fra : tronddk
Vist : 464 gange
10 point
Dato : 02-06-04 19:54

hva er best af win xp og linix ved godt der der med at linex kun er kerne og der er alle mulige former for lunix ( red hat og alle de andre)

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-06-04 19:59

Svaret må være JA
Der er storforskel på typen af de to styresystemer så det er umuligt at sige bestemt.
Emesen.

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 02-06-04 20:04

hva syntes du hvis du har linux (og har prøvet win xp for det har næsten alle)

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-06-04 20:12

Ok jeg har win98 win2000 Xp kørende.
Og har kørt lidt med Suse linux 8.0 men hoppede til bage til windows.
Jeg har dog en Linux (SME) server kørende som er ganske god.
En dag ta'r jeg mig sammen og kører linux igen.(det kræver lidt benarbejde at lære)
Emesen.

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 20 point
Dato : 02-06-04 20:52

Så længe linux (stadigvæk) er for langhårede så giver svaret sig selv! Til server ville jeg dog vælge linux!

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 02-06-04 21:00

laver linix lige så mange fejl som win... xp ? fordi er ved at blive sinsyg af alle de fejl som win... xp laver

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-06-04 21:09

I Linux er det dig som laver fejl.
I XP er det også dig som laver fejl. (næsten)
Win 2000pro laver sjællendt fejl. (men jeg gør)
Men står alt som det skal i XP er der ikke mange fejl.
Emesen.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-06-04 21:27

Hmm? WinXP laver fejl! Der har jeg lidt svært ved at følge dig! Absolut bedste windows til dato!

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 03-06-04 00:39

der mangler en fil som win xp pro har glæmt at sætte ind som hedder sound.dll som aldrig har været inde siden jeg har formater men det kan oxo være lige meget min mårske siste spg jeg spiller meget waRcraft 3 ft kan man spille det og andre win spil i linux og kan man bruge msn,mcafee... ( antivirus program) kan man bruge de 3 ting i linux

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 03-06-04 16:39

??

Godkendelse af svar
Fra : tronddk

Dato : 06-06-04 14:45

Tak for svaret tedd.