/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
Valg af webhotel
Fra : mibo5
Vist : 566 gange
150 point
Dato : 30-05-04 12:41

Hej
Hvis man skal vælge et webhotel og pris og service skal hænge sammen

Hvad skal man vælge ??

Hilsen Michael

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 30-05-04 13:05

jeg er utrolig glad for www.b-one.net

det er også ret billigt!

Kommentar
Fra : Martin_c

Dato : 30-05-04 14:55

Hej!

Jeg kan varmt anbefale www.surftown.dk

Har Danmarks hurtigste forb. og der er god support!

Prisen er heller ikke gal, jeg mener det er Danmarks billigste!

Accepteret svar
Fra : natmaden

Modtaget 150 point
Dato : 30-05-04 15:21

bruger http://b-one.nu og http://web10.dk

jeg foretrækker we10 da jeg her har fuld kontrol over DNS Og domæner på web10 er fuldt ejet af dig selv.
web10 har også 5 ftp adgange. og der er et tilknyttet forum ala' kandu. www.iknow.dk

b-one har et utroligt flot webmailsystem, men kun 1 ftp ingen dns kontrol. og du ejer ikke selv dit domæne.
men har dog nu efter et år modtaget min pinkode til www.dk-hostmaster.

www.surftown.dk ligner b-one, men jeg har ikke prøvet den. men jeg er inponeret over deres pesonlige online support,
som jeg har oplevet der dukker frem , hvis man er på deres side et stykke tid.
Hastighed har de vist alle, web10 har 2 uafhængie 1gbit forbindelser, b-one har 1.

Ellers
Så er her et gratis webhotel på 25mb og gode muligheder.
http://www.frac.dk/
Mvh.
Natmaden

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 30-05-04 15:23
Kommentar
Fra : wiking

Dato : 30-05-04 16:50

Hej Michael

Jeg har fem forskellige sider på cliche.dk, har pr stk betalt 390,- kr i oprettelse incl. dk-domænenavn, efter det første år koster det 15 kr pr år - har aldrig haft problemer (heller ikke selv om der ligger over 50 Mb på en af siderne og der kun er betalt for 20 Mb) da jeg på et tidspunkt havde mistet alle mine passwords pga. PC-nedbrud, ringede jeg bare og blev betjent med det samme - altså både nemt og billigt - kan anbefales
Har prøvet langt dyrere hoteller, men da mit behov bliver dækket for 1,25 kr pr md, hvorfor så betale mere - man er vel wendelbo

Godkendelse af svar
Fra : mibo5

Dato : 31-05-04 15:12

Tak for svaret natmaden.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 31-05-04 15:25

Selv tak , men desværre er http://www.frac.dk/ lukket i øjeblikket pga økonomien.
ærgeligt med det men det er sandsynligt at den er oppe i løbet af ugen.
Mvh. Jørgen

Kommentar
Fra : 14u

Dato : 10-11-04 00:43

"desværre er http://www.frac.dk/ lukket i øjeblikket pga økonomien", Ja det kan man jo ikke forstå, vel?
Når man praler med at have 50 Mb, ligende og kun betaler for 20 Mb, samt at "man" altid skal have det så billigt.
Ja Danmark er sg' et discount land, da jeg boede i USA ville alle gerne have at jeg købte Levis bukser med hjem til Dem for kun $15 pr. par, men gik og pralede med at "De", jo havde råd til at gå i Levis bukser som kosted mellem 5 - 800 i butikkerne, fy for .... siger jeg bare, der er sg' ikke noget at sige til at virksomhederne flytter til udlandet, så I alle kan blive arbejdsløs, for I vil gerne tjene den store løn, uden alt for meget arbejde, men ikke betale prisen varen. En dag er der ikke balance i vægten, og så har vi en seriøs krise i Danmark, som politikerne desværre førsr ser når tiden er gået. Gud bevar Danmark, for vi kan sg' ikke selv!