/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / AutoCAD / Spørgsmål
10  fame 280
dxf/dwg modeller af byinventar til downl~
Fra : rolf01
Vist : 837 gange
170 point
Dato : 28-05-04 22:58

Jeg har søgt på internettet efter eksempler på f.eks. bænke, borde og andet ude inventar, huse, lamper o.lign. som man kan downloade gratis og bruge. Jeg har dog haft lidt svært ved at finde en side med noget der var særlig brugbart, enten var der ikke de motiver jeg ønskede eller også var det slet ikke dwg eller dxf. Jeg har en større plantegning, men hvordan det enkelte inventar på tegningen ser ud, er mindre vigtigt, derfor ville jeg bare downloade nogen istedet for at sidde og detailtegne dem selv.

Accepteret svar
Fra : Guild

Modtaget 170 point
Dato : 29-05-04 11:16

> rolf01
Dette er ikke et direkte svar på dit spørgsmål, men du kunne lige kigge her, hvis det er den "boldgade", så kan du ringe og tale med Kurt.
http://www.moosdorf.dk/

/PG

Kommentar
Fra : rolf01

Dato : 29-05-04 11:23

Vil Kurt kunne sende mig autocad tegninger af inventaret på hjemmesiden?
For der er helt sikkert nogle af f.eks. bænkene og overdækningen af cykelskuret som kunne bruges

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 29-05-04 12:06

> rolf01
Jeg kan desværre ikke svare dig, men jeg kender firmaet og deres MEGET flotte produkter. Det "standard" program, der vises på hjemmesiden er "kun" appetitvækkere. Firmaet har lave 1000-vis af specialopgaver i gennem tiderne, og jeg fornemmede at det måske var en kontakt, der kunne hjælpe dig.

Er du arkitekt ? eller hvad skal du bruge materialerne til ?
/PG

Kommentar
Fra : foxdk

Dato : 01-06-04 10:52

Jeg har en masse ting i både 2D / 3D som jeg har funde på nette har du MSN så kan jeg sende nogle når jeg kommer hjem??

Kommentar
Fra : rolf01

Dato : 01-06-04 10:55

Har efterhånden fået tegnet de fleste ting selv, men ellers tak for hjælpen begge to. Fik da noget inspiration på moosdorf.

Godkendelse af svar
Fra : rolf01

Dato : 01-06-04 10:58

Tak for svaret Guild.

Kommentar
Fra : foxdk

Dato : 01-06-04 11:01

må man se nogle af tingende??

Er det 2D eller 3D du tegner??

Kommentar
Fra : rolf01

Dato : 01-06-04 11:09

2D, men både horisontalt og vertikalt. Så i princippet 3D, men skal kun bruge views af dem hver for sig hvorfor jeg har tegnet det 2 gange. Tænkte det nok var hurtigst.

Jeg kan da maile et udsnit af de ting jeg har tegnet til dig