/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Samsung e700
Fra : PhiLcon
Vist : 285 gange
50 point
Dato : 27-05-04 14:36

Hej
Jeg vil gerne spørge jer som har en Samsung e700 mobil telfon om den er god eller den er dårlig. Jeg har nemlig længe gået og overvejet om jeg skulle købe den, indtil videre har jeg kun læst om den.

-Men jeg vil være sikker på et godt køb som jeg ikke fortryder så vil i ikke nok hjælpe mig?

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 27-05-04 16:39

jeg har lige købt en od den er rigtig god når man lige har lært menusystemet osv
men sådan er det jo ved alle telefoner

det eneste jeg syntes den mangler er bluethooh
jeg ved ikke om den nye 710 har det.

olefahnoe

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 27-05-04 18:43

Hejsa...

Jeg havde samme problem, men der var ingen der kunne svare mig... SÅ jeg købte den...
Jeg syntes det er en okay telefon, men an på hvad man er vant til...Og hvad ens behov er...
Jeg havde en Nokia 3200, og det spring at købe en Samsung E700, er både godt og skidt.

Sms skrivning, tja det skal man vende sig til som med så meget andet.
Men det der er skod er; Man kan ikke bestemme så meget selv, fx. lyd på sms, du kan ikke downloade nye lyde og bruge. Når den er på lyd normalt, så kan du ikke tage advarselstoner af, ergo, der vil altid være smålyde når du sletter beskeder eller der kommer en advarsel.
Når den er på lydløs, så er der stadig lyd på kamera, altså KLIK når du tager et billede.
Når den er på lydløs og den ringer, der bliver lagt på, kommer der en lyd, som JEG ikke kan acceptere når den er LYDLØS.
Du kan ikke både have vibrator og ringetone, der er kun nogle enkelte ringetoner med indbygget vibrator.
Viser ikke hvem mine MMS'er er fra.
Jeg har ikke fået mit infrarøde til at virke ordentligt endnu, den vil ikke modtage nogle små regulere filer.

Kameraet er godt, den har nogle fede funktioner.
Det er en fed telefon, cool udseende.
Fede spil

Ja.... spørg og jeg vil svare

TL

Kommentar
Fra : HanSSoN

Dato : 31-05-04 20:48

Er der ikke kabel med til mobilen. til at overfører billerder og ringetoner fra pc eller til pc.

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 01-06-04 18:23

nej....